  • Data: 2012-06-22 20:16:13
    Temat: nigdy nie zrywać lokat w piątki
    Od: "m7marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sam sobie jestem winien, bo głupi liczę na gre fair banków.
    dzis zerwałem lokatę antyinflacyjną w IB, chciałem zerwać po północy, ale
    "przepraszamy, trwa aktualizacja...", no to rano o 6:05 przed wyjazdem do
    pracy, myślę sobie: "przynajmniej sa 2 sesje, którymi zerwana lokata może
    wyjść", ale już po zatwierdzeniu zerwania wyświetlają informacje "zerwanie
    może trwać 24h", tylko czemu po zatwierdzeniu, ostrzeżenie takie powinno być
    wczesniej. No i oczywiście zerwali dopiero po ostatniej swojej sesji
    wychodzacej, tak ze u nich przeleży nieoprocentowana przez weekend.
    dodatkowa kasę miałem przeznaczyć na opłacenie lokat perfekcyjnych w GO. Tak
    że dla tych 11000zł straciłem ponad 15zł (4zł odsetek za weekend i 11zł za
    złotówki do skarbonki).