    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: nowa oferta lokat prowadzonych w GO/OO
    Date: Mon, 23 Sep 2013 23:56:25 +0200

    jak w temacie

    oferta z dzisiaj (23.09) i chyba nikt jeszcze o tym nie pisał na grupie

    lokaty (6 m-cy) są z oprocentowaniem Wibor 1M (obecnie 2,6%) + 1 p.p. +
    (w zależności od kwoty):
    1k - 10kzł + 6 p.p. = razem 9,6%
    10kzł - 25kzł + 2,4 p.p.
    25kzł - 50kzł + 1,2 p.p.
    50kzł - 75kzł + 0,8 p.p.
    75kzł - 100kzł + 0,6 p.p.
    100kzł - 150kzł + 0,4 p.p.
    150kzł - 250kzł + 0,25 p.p.

    do tego konto znakomite/wyjątkowe (w getinonline.pl lub openonline.pl)

    prowadzenie ww. konta 0 zł pod warunkiem wykonania i rozliczenia min. 5
    transakcji bezgotówkowych w miesiącu (kwota min. nie została określona)
    brak obowiązkowych stałych wpływów

    i z tego co znalazłem w TOiP 4,99 zł za pakiet sms-ów (30 szt./m-c)

    czyli mając np. 50kzł można założyć lokatę na 6 - cy na 4,80%
    koszt miesięczny to 4,99 zł za smsy, bo zakładam, że 5 transakcji
    gotówkowych to żaden problem ;-)

    jeżeli 5 transakcji nie zostanie rozliczonych to 9,99 zł za prowadzenie
    konta
    konto należy utrzymywać nie krócej niż lokatę więc 6 m-cy

    mam szczegółowe TOiP i regulaminy ww. kont i promocji, jak ktoś chce to
    mogę przesłać, na www. nie znalazłem

    podejrzewam, że lokaty i konta będą oferowane tylko w HB, bo promocja
    wiąże się z podpisaniem umowy pośrednictwa sprzedaży nieruchomości, ale
    to akurat jest najmniejszy problem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS