  • 11. Data: 2009-10-08 10:33:54
    Temat: Re: Żenada (było: Re: nowy system w bzwbk)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d101da0c-6370-44cf-a22f-9d0e7eb2fc91@v20g2000vb
    s.googlegroups.com...

    > Ni jest prawdą, że nić nowego się nie pojawiło.

    Prawie nic, a dokładniej mówiąc prawie same "bzdety" w postaci historii
    rachunku sortowanej wg dat malejąco,

    > Są blokady na KK,

    Tylko, że gdy w blokadach zobaczę, że właśnie w bankomacie w Bułgarii
    wyczyszczono mi kartę, to za wiele mi ta wiedza nie daje. Wolał bym mieć
    możliwość wpłynięcia na dzienne i miesięczne limity operacji z poziomu
    komputera, a nie z poziomu
    oddziału i automatu białkowego, do którego muszę odstać w kolejce.

    można włączać 3D-secure do kart (ciekawe czy tez
    > wyłączać),

    Nie można wyłączyć. Mam włączone i żadnych opcji dot. wyłączenia tegoż
    nie widzę.

    > Nie ma co pisać, że dno dopóki stary system jest dostepny, mają czas
    > na poprawki.

    Ale jakie poprawki? Zamiast na funkcjonalności, skupiono się na
    "bajerności".
    Przecież poza tymi widocznymi blokadami z kard, ten nowy system nie daje
    użytkownikowi praktycznie nic w stosunku do starego.

  • 12. Data: 2009-10-08 16:40:06
    Od: " jk" <j...@g...pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):

    > A co mi to da, że pójdę do oddziału? Ja w BZWBK24 widzę wszystkie moje
    > rachunki, powiem więcej - zakładałem je przez internet, a nie w oddziale.
    > Pech polega na tym, że po wybraniu np. przelewu "na rachunek własny" mam do
    > wyboru tylko pierwszych osiem.

    Podaje ci rozwiązanie, którego wcześniej nie było, a ty dalej swoje. Możliwość
    aktywnego używania 10 i kolejnego rachunku jest od kilku tygodni.
    Jeśli dalej nie chcesz z nich korzystać, to nigdzie nie idź. Siedź przed
    kompem i dalej narzekaj.

  • 13. Data: 2009-10-08 18:34:24
    Temat: Re: nowy system w bzwbk
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik "Chandler" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nowy system jest już dostępny pod adresem:
    > https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

    Fundusze inwestycyjne mozna sobie ogladac w podziale na pkaiety z
    konkretnych zakupow.
    W starym systemie bylo podsumowanie po 10 zlecen ile sie na tych funduszach
    zarobilo/stracilo.
    Niestety teraz podsumowania nie ma i widac tylko zysk/strate z kazdego
    nabycia.

    Pozdrawiam,
    Marcin