  • 11. Data: 2009-10-19 13:36:50
    Temat: Re: o długach emerytow
    Od: Ingarden <e...@o...pl>

    > Fakt, widzę tylko, że Strawiński. Z opisu wnoszę, że jesteś albo z
    > przeszłości, albo z przyszłości.

    Ech..

    http://www.magnumphotos.com/CoreXDoc/MAG/Media/TR3/f
    /a/6/d/PAR30365.jpg

    --
    le

  • 12. Data: 2009-10-19 20:37:15
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 18-10-2009 o 13:01:20 kc <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    _u_emeryta.html

    > teraz wiemy po co tak naprawdę potrzebne były im te dowody.

    jakoś mnie to nie bawi, próbuje doliczyć się ile tego może być i wygląda
    jak czubek góry lodowej.
    Albo ta grupa dłużników pomrze z głodu, albo zastawi nieruchomości, albo
    wejdzie do budżetu dzieci i wnuków co da i tak efekt osłabienia więzi. W
    pierwszym przypadku dojdzie do cichej eksterminacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.