eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiobsługa przez internet - ergonomiaobsługa przez internet - ergonomia
  • Data: 2007-11-20 04:02:42
    Temat: obsługa przez internet - ergonomia
    Od: summ <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Mam konto w ING, ale oprogramowanie jest toporne np.
    1. Te same dane trzeba oddzielnie wklepywać do przelewów
    jednorazowych, wzorcowych jak i zleceń stałych.
    2. Nie da się jednym ruchem wkleić nazwiska, adresu, miasta, kodu
    itd., gdyż wszystko jest w oddzielnych wierszach.
    3. W zleceniu stałym można zmodyfikować jedynie kwotę, ale daty
    płatności itd. już nie.
    4. Po każdej operacji chciałoby się widzieć saldo, ale ING o to nie
    zadbał (Getin Bank również nie).
    5. Zgłosiłem im, że po złożeniu nowego zlecenia stałego nie da się w
    tej samej sesji zmodyfikować żadnego innego, lecz trzeba się
    przelogować - inaczej zgłasza się zawsze nowoutworzone. Nie wiem, czy
    już to naprawili.

    Poza tym brak jest zabezpieczeń kodami jednorazowymi, a SMS-y do
    autoryzacji przysyłane są przy operacjach na kwoty powyżej 20 tys,
    przynajmniej kiedyś ING tak deklarował, a teraz nie chce ujawnić
    jakiej sumy to dotyczy.

    Opiszcie swoje doświadczenia z innymi bankami - będę bardzo wdzięczny,
    gdyż chcę przenieść ROR do innego banku.

    Summ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1