  • 11. Data: 2006-07-03 04:31:00
    Temat: Re: od dzis DROZSZE kredyty?
    Od: zch28 <z...@u...pl>

    mvoicem napisał(a):
    Bank, jako że obraca cudzymi pieniędzmi, jest poddany surowszym
    > rygorom, co chyba zresztą jest oczywiste.

    Socjalizmem mi tu jedzie na kilometr. :-)
    Może i ingerencja państwa jest czasami potrzebna ale na pewno nie w tej
    sytuacji. Idąc dalej tym tokiem myślenie to trzebaby zakazać w ogóle
    brania kredytów na dłużej niż 5 lat do kwoty 20000 zł i z trzykrotnym
    zabezpoieczeniem majątkowym tej kwoty. Banki byłyby bezpieczniejsze i
    klient byłby już prawie maxymalnie zabezpieczony. :-)
    CHORE!!!

    zch

  • 12. Data: 2006-07-03 09:35:03
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    MK napisał(a):

    > Bedzie mogla wybrac kredyt w dowolnej walucie. Chodzi o to, zeby mogla go
    > splacac przy ew. wzroskie kursu waluty obcej lub przewalutowania go na PLN,
    > bo takie beda skutki przy znacznym wzroscie kursu walut.

    To przy kredycie w PLN też powinni sprawdzać, czy ktoś, kto bierze taki
    kredyt, będzie go mógł spłacać, jeśli Wibor wzrośnie o 5pp. Albo jak
    wybuchnie 3 Wojna Światowa. Albo jak będzie najazd kosmitów. ;)

    ch.