  • 1. Data: 2006-06-30 21:17:43
    Temat: Spory kredyt gotówkowy bez zabezpieczeń
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Witam,
    czy ktoś może wie, gdzie dają duże (65-80 kPLN) kredyty gotówkowe bez
    zabezpieczeń kapitałowych i poręczycieli ?
    Z internetu wynika że BZ WBK, Citibank, Raiffeisen. Ma ktoś doswiadczenia ?

    Tomek

  • 2. Data: 2006-06-30 21:21:51
    Temat: Re: Spory kredyt gotówkowy bez zabezpieczeń
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    I jeszcze jedno - może ktoś wie, czy daje się ponegocjować oprocentowanie ?
    Tomek

  • 3. Data: 2006-07-01 09:14:21
    Od: "lesz" <l...@p...onet.pl>

    Witam! Jesli interesuje Cie oferta Raiffeisena i w dalszym ciagu jestes
    zainteresowany kredytem konsumpcyjnym mysle, ze moglbym Ci pomoc.
    Jestem doradca dla klientow indywidualnych wlasnie tego banku.
    Ewentualne pytania prosze na priva. Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-07-01 09:34:16
    Od: "WuTomek" <w...@p...wywal_to.fm>

    Na razie nie. BZWBK i mMbank dają więcej bez poręczenia. Jak się okażą, że
    tylko tak mówia, to sie odezwę.
    Pozdrawiam
    Tomek

    s.com...