  • 1. Data: 2006-06-30 21:36:36
    Temat: [HSBC Ikea MC] PIN przyslany noca...
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Witam,

    Zlozylem wniosek o wydanie karty kredytowej MC Ikea. Karte dostalem w 15 dni
    (wniosek skladany w punkcie kredytowym IKEA Targowek w Warszawie, 15 dni
    pozniej karta w mojej skrzynce pocztowej). Limit ok. 1,75% miesiecznych
    dochodow netto, ale mysle, ze przy niskich dochodach wspolczynnik bedzie ten
    jeszcze korzystniejszy (jest to z zalozenia karta do kupowania mebli, wiec
    limit rzedu 2000 zl pewnie w ogole nie wchodzi w rachube). PIN przyszedl
    poczta 16 dnia i wyslany byl... w Pradze (czeskiej), jest na nim nawet
    wystemplowany znaczek za 10 CZK. Ciekawe, czy moja karte tez embosowali nad
    Weltawa. Bardzo smiesznie byl on zakamuflowany - byla to taka zdrapka,
    troche sie przerazilem, bo zdrapywalem, zdrapywalem, a Pinu nie bylo widac.
    W koncu sie jednak pojawil. Co ciekawe na karcie nie ma wytloczonych
    stylizowanych liter MC (powinny byc w okolicach daty waznosci).

    Co prawda w dzisiejszyczh czasach KK bez podgladu przez net to anachronizm,
    ale wlasciwie jak takiej karty nie zamierza sie zbyt czesto uzywac, a jest
    call center (numer na 08018... albo warszawski - ciekawe czy tez
    przekierunkowuje co Czech), to powinno wystarczyc. Na razie duzy plus -
    zwlaszcza w stosunku do Rajwajzena, gdzie mam dotychczasowa karte i gdzie
    limit o polowe nizszy, a na karte trzeba byli czekac cztery razy dluzej (w
    moim przypadku wniosek w Rajwajzenie zlozylem 16 grudnia, a karta dotarla 6
    lutego nastepnego roku).

    Jak mi wreszcie na moim osiedlu (Warszawa - Goclaw) otworza wreszcie Tesco
    (na razie nieczynne do odwolania), to moze sproboje z jeszcze jednym
    MasterCardem.

    Pozdrawiam, Grzegorz

    --
    Wystarczylo wygrac z Ekwadorem, Niemcami, Szwecja i Argentyna i bylibysmu w
    strefie medalowej... Ale bylo blisko...

  • 2. Data: 2006-06-30 22:03:44
    Temat: Re: [HSBC Ikea MC] PIN przyslany noca...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Jun 2006 23:36:36 +0200,
    osoba podpisana: Beniowa <p...@...odpowiedz.in.public>
    napisała:
    > Witam,

    > pozniej karta w mojej skrzynce pocztowej). Limit ok. 1,75% miesiecznych
    > dochodow netto, ale mysle, ze przy niskich dochodach wspolczynnik bedzie ten
    1.75% ???
    Pogratulować zarobków, bo nie chce mi się wierzyć, że dali Ci kartę z
    limitem kilkudziesięciu złotych :-)
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 3. Data: 2006-07-01 10:16:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > 1.75% ???
    > Pogratulować zarobków, bo nie chce mi się wierzyć, że dali Ci kartę z
    > limitem kilkudziesięciu złotych :-)

    Jak ktos zarabia ok 57 tys pln to nie bedzie takie znowu kilkadziesiat
    zlotych ;).

    MK