eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiod kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznymod kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznym
  • X-Received: by 10.49.12.141 with SMTP id y13mr548116qeb.41.1372096590884; Mon, 24 Jun
    2013 10:56:30 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.12.141 with SMTP id y13mr548116qeb.41.1372096590884; Mon, 24 Jun
    2013 10:56:30 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net
    !us.feeder.erje.net!news.glorb.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwin
    ds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!j2no1615434qak.0!news-out.google.com!f
    v2ni0qab.0!nntp.google.com!j2no1615433qak.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 24 Jun 2013 10:56:30 -0700 (PDT)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.135.59.7;
    posting-account=dvCDaQoAAAA0_govNjmFvp7knVclUx5h
    NNTP-Posting-Host: 213.135.59.7
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: od kilku dni zablokowane środki w meritum po przelewie wewnętrznym
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>
    Injection-Date: Mon, 24 Jun 2013 17:56:30 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 1766
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:593102
    [ ukryj nagłówki ]

    W piątek 20go zleciłem przelew wewnętrzny na konto oszczędnościowe.

    Dzisiaj przypadkiem sprawdzam - przelew nie doszedł a figuruje w blokadach.

    Środki nigdzie nie są dostępne, ale w historii rachunku oszczędnosciowego widzę
    zaksięgowany przew 20go. Mimo to nie mogę dobrać się do tych środków bo nie są ujęte
    w saldzie.

    Sprawdzaliście ostatnio podobne transakcje? Nie mieliście z tym problemów?

    Oczywiście napisałem do banku via formularz kontaktowy. W poczcie znalazłem info że
    dzisiaj rusza nowa odsłona banku, niestety nie mogłem przeczytać wiadomości bo system
    transakcyjny się zawiesza...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1