  • 21. Data: 2007-05-20 21:01:09
    Temat: Re: odnawianie sie limitu na kk mBanku
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-05-20 21:25, turczy stwierdził, że:

    > A dlaczego mam się cieszyć?

    A chciałbyś, żeby to Tobie wypowiedziano umowę?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 22. Data: 2007-05-21 00:03:23
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:f2qcvt$4a9$1@news.dialog.net.pl...
    > Dnia 2007-05-20 21:25, turczy stwierdził, że:

    > A chciałbyś, żeby to Tobie wypowiedziano umowę?
    >
    > --
    > Marcin Nowakowski

    Tak, wtedy zebrałbym sie i zlikwidował tam konto :)
    A tak bujałem sie z nim pare ładnych lat trochę z bezwładności a troche z
    lenistwa.
    Do likwidacji zmusiły mnie dopiero popieprzone ubezpieczenia :)
    Arek