eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[odradzam] FORTIS - droga przez mękę :-([odradzam] FORTIS - droga przez mękę :-(
  • Data: 2002-12-16 20:51:43
    Temat: [odradzam] FORTIS - droga przez mękę :-(
    Od: "Pisklak" <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam;

    Chcialbym przedstawic grupie moje perypetie z zakladaniem konta (pakiet
    srebrny, zeby nie bylo) w banku jakiego nazwa znajduje sie w temacie.
    Ponizej zalaczylem korespondencje ktora tydzien temu wyslalem na ich
    skrzynke - jak sadze do kontaktow z klientami (tylko taki zreszta znalazlem
    na www). List nadal pozostaje bez odpowiedzi. Nie zostala rowniez do tej
    pory zalatwiona zadna sprawa, o ktorej pisze ponizej. Nikt z banku nawet nie
    probowal sie ze mna kontaktowac.
    Nie zamierzam juz robic zadnych interesow z tym bankiem i na pewno majac w
    pamieci w jaki sposob mnie potraktowal nikomu go nie bede polecal.
    Czy inni tez mieli podobne problemy czy ja jestem jakis wyjatkowy ??

    (w liscie ktory publikuje na grupie zmienilem nazwisko czlowieka
    "opiekujacego" sie moim rachunkiem na jego inicjal, dlatego ze nie chcialem
    sprowadzac dyskusji na poziom personalny, natomiast moje uwagi tycza sie
    funkcjonowania banku jako calosci)

    ----- Original Message -----
    From: Pawel Stolarczyk
    To: i...@f...com.pl
    Sent: Monday, December 09, 2002 7:48 PM
    Subject: Moje konto w FORTIS - kilka uwag na temat obslugi klienta

    Szanowni Państwo;

    Chciałbym opisać w poniższym liście moje kontakty z Państwa bankiem jakie
    miały miejsce od kiedy to postanowiłem założyć konto osobiste - pakiet
    srebrny. Pomimo, ze minęły już niemal trzy tygodnie, do tej pory się to nie
    udało ...
    W celu zlozenia odpowiednich dokumentow udałem sie w dniu 20 listopada do
    oddziału przy ulicy Fredry 8 gdzie do obsługi mnie został przydzielony Pan
    Michał P. Po wypelnieniu odpowiednich dokumentow zapewnił mnie, że
    następnego dnia się ze mną skontaktuje (dla ulatwienia komunikacji podalem
    moj numer telefonu komorkowego oraz adres email) celem podania mojego numeru
    konta. Nastepnymi krokami mialo byc przesłanie mi karty Visa Elektron oraz
    zlozenie przeze mnie dyspozycji otwarcia dostepu do rachunku przez kanal
    internetowy. Na jakikolwiek kontakt od p. P. nie doczekalem sie dnia
    nastepnego oraz kolejnego. W przeciagu tygodnia od momentu wizyty w oddziale
    usilowalem w rozny sposob skontaktowac sie z p.P., lecz mimo niemal
    codziennego kontaktu poprzez infolinie z Państwa pracownikami nikt nie byl w
    stanie mi pomoc - p.P. byl nieosiagalny, nadal nie dawal znaku życia mimo
    zapewnień, ze jest w trybie natychmiastowym informowany o mojej sprawie. Gdy
    wreszcie po tygodniu udało nam sie porozmawiać i przekazac moj numer konta
    mialem nadzieje, ze ostatni tydzien byl tylko wypadkiem przy pracy i dalej
    wszystko potoczy sie sprawnie. Jednak mylilem się. Natychmiast po otrzymaniu
    numeru konta zarejestrowalem sie w systemie Pl@net - do dzis, choc minelo
    juz prawie 2 tygodnie nie dostalem zadnej odpowiedzi na moj wniosek, jak się
    mozna domyslic karty VE rowniez nie otrzymalem. Ponadto nikt nie
    skontaktowal sie ze mna i nie wyjasnil przyczyny tego opoznienia.
    W tym momencie, kiedy na wlasnej skorze przekonalem sie na jak niskim
    poziomie stoi obsluga klienta oraz w jaki sposob pracownicy traktuja swoje
    obowiazki zastanawiam sie czy nie jest ryzykownym powierzenie Państwa
    instytucji srodkow pieniężnych co miałem zamiar uczynić.

    Z poważaniem
    Paweł Stolarczyk






Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1