  • 11. Data: 2008-10-02 06:52:59
    Temat: Re: odsetki karne od mbanku
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    -->> a może znalazłbym spółkę której akcje ostro poszly w górę w okresie

    A może kupiłbyś kupon Totka i wygrał 12mln. Takiej więc kwoty domagaj sie od
    Banku jako zadośćuczynienie- myślę ze masz spore szanse na jej uzyskanie;))
    A tak na powaznie to wyślij oficjalne podziekowania bankowi za to że
    bezpiecznie przechował Twoje pieniadze i nie wtopiłes ich na giełdzie.

    Krzysiek

  • 12. Data: 2008-10-02 07:10:49
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 01 Oct 2008 18:00:47 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    >>> 2) odsetki ustawowe
    >
    > IMHO 2, RTF ustawe.

    W prawie bankowym jest tylko art. 52 ust. 2 pkt 10, który odsyła do
    umowy. Więc faktycznie zakres odpowiedzialności będzie wynikał z tejże.
    Hmm, no może się okazać, że jednak kodeks cywilny będzie dla klienta
    łaskawszy.

    W ustawie o elektronicznych instrumentach płatniczych nie ma nic więcej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 13. Data: 2008-10-02 07:41:31
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "martin" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    zawsze to coś, ale bardziej chodzi mi o ukaranie złodzieja.

    Złodziej to Cię zrobił i najwyraźniej nieźle spierdolił.

    Ciesz się że trafiłeś na w miarę normalny bank i że Ci w ogóle oddali kasę.
    Mogli ściemniać, że była awaria systemu i to ni była ich wina, a oni Ci
    ładnie różnice oddali, przeprosili, a Ty ich jeszcze od złodziei wyzywasz i
    chcesz jakiejś rekompensaty??

    Weź się kurwa głąbie zastanów, przemyśl swoje zachowanie i się popraw, albo
    nie korzystaj z usług banków, bo to widać nie dla Ciebie

  • 14. Data: 2008-10-02 11:03:48
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    Odmówił nie później niż w dniu podpisywania umowy kredytowej, więc....

    więc czego dotyczyła reklamacja?

    > No to szkoda została naprawiona.

    Nie mogło być szkody skoro mBank poinformował w regulaminie o braku
    możliwości spłaty całości kredytu w dniu wyznaczonym na spłatę raty
    (paragraf 28 ust. 3)

    > IMHO sprawa jest załatwiona.

    Bank powiedział "ty swoje, my swoje, nie dogadamy się, masz te swoje
    odsetki i odwal się", no może w nieco innej, grzeczniejszej formie.

  • 15. Data: 2008-10-02 11:14:33
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    K.K. pisze:
    [...]

    > Nie mogło być szkody skoro mBank poinformował w regulaminie o braku
    > możliwości spłaty całości kredytu w dniu wyznaczonym na spłatę raty
    > (paragraf 28 ust. 3)

    Z ciekawości: od kiedy ten regulamin obowiązuje? Bo w bliźniaczym Multi,
    o "zakazie" nadpłaty dowiedziałem się studiując regulamin wprowadzony
    25-IX-2008, w mojej kopii (otrzymanej przy podpisywaniu umowy
    kredytowej) takiego zakazu nie zauważyłem ...

    KJ

  • 16. Data: 2008-10-02 11:38:48
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

> [...]
    > wprowadzony 25-IX-2008, w mojej kopii (otrzymanej przy podpisywaniu
    > umowy kredytowej) takiego zakazu nie zauważyłem ...

    Nie przypominam sobie żadnych zmian regulaminów w ostatnim czasie, z
    wyjątkiem kont firmowych i w czerwcu innych. Może coś umknęło mej uwadze.

  • 17. Data: 2008-10-02 12:41:59
    Od: martin <m...@g...com>

    On Oct 2, 1:03 pm, "K.K." <z...@h...oraz.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    > Nie mogło być szkody skoro mBank poinformował w regulaminie o braku
    > możliwości spłaty całości kredytu w dniu wyznaczonym na spłatę raty

    Takiego zapisu na pewno nie było kiedy spłacałem kredyt. Ciekawe czy
    wprowadzili go po mojej reklamacji :)
    Gdy pytałem się mlini skąd to ograniczenie, odesłali mnie do FAQ na
    stronie mbanku :D

    m.