eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopen finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokatyopen finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
  • Data: 2009-09-13 08:14:25
    Temat: open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam!

    Chciałem sobie założyć lokatę optymalną i spotkałem mały problem. Kilka
    tygodni temu skończyła mi się lokata startowa. Przy jej zakładaniu
    otrzymałem SMSem hasło, zaś login - z tego co pamiętam - był podany mailem
    przy potwierdzeniu lokaty. Sądziłem jednak, iż skoro tak to zaplanowano to
    login będzie pod konkretną lokatę i po jej zakończeniu email poszedł do
    kosza. Teraz, chcąc założyć optymalną serwis krzyczy mi, że już ma mnie w
    bazie danych i mam się zalogować. Hasło mam, loginu nie. Czy da się z tego
    wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
    "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?

    --

    Pozdrawiam
    Szymon


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1