eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiopen finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokatyopen finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: "Szymon" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: open finance - problem przy zakładaniu kolejnej lokaty
    Date: Sun, 13 Sep 2009 10:14:25 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 18
    Message-ID: <h8i9kk$1fi$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-19-76.ssp.dialog.net.pl
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1252829654 1522 78.8.19.76 (13 Sep 2009 08:14:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Sep 2009 08:14:14 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:501554
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!

    Chciałem sobie założyć lokatę optymalną i spotkałem mały problem. Kilka
    tygodni temu skończyła mi się lokata startowa. Przy jej zakładaniu
    otrzymałem SMSem hasło, zaś login - z tego co pamiętam - był podany mailem
    przy potwierdzeniu lokaty. Sądziłem jednak, iż skoro tak to zaplanowano to
    login będzie pod konkretną lokatę i po jej zakończeniu email poszedł do
    kosza. Teraz, chcąc założyć optymalną serwis krzyczy mi, że już ma mnie w
    bazie danych i mam się zalogować. Hasło mam, loginu nie. Czy da się z tego
    wybrnąć bez ponoszenia kosztów typu "idź do placówki", "dzwoń na linię",
    "wezwij doradcę" - szybko i sprawnie?

    --

    Pozdrawiam
    Szymon


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1