    From: "Romeliusz" <r...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: opinia - konto w banku BPH Sezam Srebrny
    Date: 29 Mar 2006 04:50:41 -0800

    Posiadam konto w BPH z uwagi na kredyt hipoteczny.
    Założyłem konto, dostałem kredyt, kupiłem mieszkanie po 6
    miesiącach
    przemeldowałem się - no i chcę zmienić dane adresowe w banku.

    Bank posiada dostęp poprzez WWW co w moim rozumieniu pozwala
    załatwić 99% związanych z kontem.
    Niestety NIE.
    Mogę poprzez WWW przelać bez problemu 100 000 zł (gdybym je miał)
    ale nie moge zmienić danych adresowych !!!
    Poprzez WWW można ustalić dane do korespondecji. No więc wpisuje -
    po akceptacji
    dostałem komunikat że system nie przyjoł danych. Wchodzę ponownie i
    co widzę
    miejscowość zaakceptował, ulice też - niestety numeru budynku i
    mieszkania nie chce przyjąć
    nawet po ponownej próbie - rozumie że bank zakłada że wszystkie
    bloki i mieszkania na tej ulicy są moje.!:)

    Na infolinii Pan nie zabardzo umiał odpowiedzieć - a może nie
    chciał - powiedzieć że trzeba iść do banku osobiście po to żeby
    zminić dane adresowe.

    Cóż mam też konto w mBanku - na szczęście oni takich problemów
    nie sprawiają.

    Może kiedyś BPH dojdzie do jakiegoś poziomu i oprócz tego że chcą
    być najwięksi to będą jeszcze przyjaźni dla klienta.