  • 1. Data: 2006-03-29 12:50:41
    Temat: opinia - konto w banku BPH Sezam Srebrny
    Od: "Romeliusz" <r...@p...com>

    Posiadam konto w BPH z uwagi na kredyt hipoteczny.
    Założyłem konto, dostałem kredyt, kupiłem mieszkanie po 6
    miesiącach
    przemeldowałem się - no i chcę zmienić dane adresowe w banku.

    Bank posiada dostęp poprzez WWW co w moim rozumieniu pozwala
    załatwić 99% związanych z kontem.
    Niestety NIE.
    Mogę poprzez WWW przelać bez problemu 100 000 zł (gdybym je miał)
    ale nie moge zmienić danych adresowych !!!
    Poprzez WWW można ustalić dane do korespondecji. No więc wpisuje -
    po akceptacji
    dostałem komunikat że system nie przyjoł danych. Wchodzę ponownie i
    co widzę
    miejscowość zaakceptował, ulice też - niestety numeru budynku i
    mieszkania nie chce przyjąć
    nawet po ponownej próbie - rozumie że bank zakłada że wszystkie
    bloki i mieszkania na tej ulicy są moje.!:)

    Na infolinii Pan nie zabardzo umiał odpowiedzieć - a może nie
    chciał - powiedzieć że trzeba iść do banku osobiście po to żeby
    zminić dane adresowe.

    Cóż mam też konto w mBanku - na szczęście oni takich problemów
    nie sprawiają.

    Może kiedyś BPH dojdzie do jakiegoś poziomu i oprócz tego że chcą
    być najwięksi to będą jeszcze przyjaźni dla klienta.

  • 2. Data: 2006-03-29 16:24:22
    Temat: Re: opinia - konto w banku BPH Sezam Srebrny
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 29 Mar 2006 04:50:41 -0800, "Romeliusz" <r...@p...com> wrote:

    >Cóż mam też konto w mBanku - na szczęście oni takich problemów
    >nie sprawiają.
    w mBanku mozna zmieniac adres przez www? I co, wrzuca sie skan dowodu
    osobistego do systemu? :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-03-29 17:41:11
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > w mBanku mozna zmieniac adres przez www? I co,

    Z tego co widzę to mogę zmienić adres e-mail :)

    Darek

  • 4. Data: 2006-03-30 17:09:28
    Od: reineman <r...@g...pl>

    WAM napisał(a):

    > w mBanku mozna zmieniac adres przez www? I co, wrzuca sie skan dowodu
    > osobistego do systemu? :)
    >
    > WAM

    Generalnie coś kolega nie umiał zmienić. Z ciekawości sprawdziłem i
    zmieniłem adres bez problemów.

    Pzdr,

    reineman

  • 5. Data: 2006-03-30 17:13:50
    Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2006 18:24:22 +0200, WAM napisał(a):

    > w mBanku mozna zmieniac adres przez www?

    Nie. Zalatwia to sie przez mLinie.

    > I co, wrzuca sie skan dowodu
    > osobistego do systemu? :)

    mBank nie wymaga skanu dowodu.

    Pozdrawiam,
    http://www.bwportal.pl
    Twoje finanse...

  • 6. Data: 2006-03-31 05:50:16
    Od: "Romeliusz" <r...@p...com>

    Umial nie umial - w koncu wpisalem adres dla korespondencji - ale
    zaczalem wpisywac od numeru mieszkania i domu - w ulicy dalem
    kreseczke - system przyjal - potem ponownie dalem edycje - i
    wpisalem nazwe ulicy - no i przyjal.
    Po zaakcpetowaniu - juz wszystko OK.
    Z malym szczególem - ze komunikat po akceptacji - nie informuje o
    przyjeciu zmiany - tylko - o przyjeciu dyspozycji przez system.
    Zagladam na drugi dzien rano - a tam znowu bez numeru domu!
    Super - tyle ze nazwa ulicy teraz jest napisana duzymi literami!
    No wiec - zmienilem to jeszcze raz - i zobacze za jakis czas znowu.
    Wyglada na to ze ta dyspozycja jest zbyt skomplikowana dla BPH.

  • 7. Data: 2006-04-01 08:35:03
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 30 Mar 2006 19:13:50 +0200, Bronislaw Wolyniec
    <w...@S...poczta.onet.pl> wrote:

    >Nie. Zalatwia to sie przez mLinie.
    Mowimy o adresie zameldowania? Czy korespondencyjnym?

    >mBank nie wymaga skanu dowodu.
    Przy zmianie adresu zameldowania nie wymaga kopii dowodu?
    Przy zalozeniu konta wymaga, a potem moge zmienic na dowolny? :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl