  • 1. Data: 2011-03-28 19:46:27
    Temat: opłata pobrana przez BZWBK...tylko za co?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    przelałem na konto oszczędnościowe w BZWBK kilka setek, a bank radośnie
    pobrał sobie 4,99 zł...tylko za co?

    przelewów wychodzących nie było, na infolinii nie wiedzą, o co chodzi
    mogę dowiedzieć się TYLKO w placówce banku!

    i tak, za 4,99 zł (prawdopodobnie niesłusznie pobranej prowizji/opłaty)
    będę musiał iść do oddziału, ile mi to czasu zajmie - nie wiem, masakra,
    dlaczego nie można tego przez tel. wyjaśnić?

    już kilka razy ten bank mi TAKĄ imprezę zafundował, w oddziale okazywało
    się, że potrącano mi np. opłatę za kart chociaż nie powinna zostać
    pobrana....

    kto mi zwróci za stracony czas na wyjaśnianie takich drobiazgów? a może
    bank celowo przeprowadza takie "akcje" licząc na to, że kliencie:
    1. nie zorientują się,
    2. odpuszczą sobie, bo bieganie do banku z powodu 5 zł to jakieś kuriozum...

    a może to akcja pt. "Klienci składają się na Antonio"???

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2011-03-28 22:02:04
    Temat: Re: opłata pobrana przez BZWBK...tylko za co?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    > prowizji/opłaty) będę musiał iść do oddziału, ile mi to czasu zajmie -
    > nie wiem, masakra, dlaczego nie można tego przez tel. wyjaśnić?

    Spróbuj najpierw wysłać maila do rzecznika klienta, a jeśli nie
    zadziała, to wyślij pocztą, przy czym w liście zawrzyj żądanie pokrycia
    "paroma złotymi" Twojego czasu, listu poleconego i tonera do drukarki.
    KJ

    Keyboard error press F1 continue

  • 3. Data: 2011-03-29 04:50:24
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > pobrał sobie 4,99 zł...tylko za co?
    >
    > przelewów wychodzących nie było, na infolinii nie wiedzą, o co chodzi mogę

    Zmień bank.

  • 4. Data: 2011-03-29 06:43:31
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>

    Napisz to w mailu:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html

  • 5. Data: 2011-03-29 19:18:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-03-29 08:43, jk pisze:
    > Napisz to w mailu:
    > http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
    a/rzecznik-klienta.html

    do rzecznika pisałem już kilka razy, ale tym razem mam do załatwienia
    sprawę w placówce więc zapytam o co chodzi

    żenada, że takich rzeczy przez tel. nie można wyjaśnić ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2011-03-30 09:27:13
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (29.03.2011 21:18), RobertS wrote:
    a/rzecznik-klienta.html

    > do rzecznika pisałem już kilka razy, ale tym razem mam do załatwienia
    > sprawę w placówce więc zapytam o co chodzi

    Skoro masz do załatwienia, to nieprawdą jest że specjalnie w tej sprawie
    musisz iść do oddziału.

    p. m.

  • 7. Data: 2011-03-30 17:35:12
    Od: " jk" <j...@W...gazeta.pl>