  • 1. Data: 2011-03-28 10:07:15
    Temat: [KIS OF] coraz gorzej...
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    tam chyba nikt nie sprząta:

    1. autoryzacje nie znikają mimo rozliczenia transakcji, w efekcie lista robi
    się coraz dłuższa - jeden wielki burdel
    2. na maile też już nie odpowiadają, kiedyś miałem odpowiedź po 2h a teraz
    szkoda mówić

    GP

  • 2. Data: 2011-03-28 10:13:25
    Temat: Re: [KIS OF] coraz gorzej...
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:impmj7$5h7$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > robi się coraz dłuższa - jeden wielki burdel
    > 2. na maile też już nie odpowiadają, kiedyś miałem odpowiedź po 2h a teraz

    Jak jest u Czarneckiego, każdy wie. Dlatego nie brałem ich karty, (choc
    mnie goraco namawiali) bo nie szukam kłopotów. Są bardziej cywilizowane
    banki. Jedyne do czego nadaje sie ta ich "bankowość' , to trzymanie lokat.
    Choć w tym temacie też potrafili mnie raz zagotować.

  • 3. Data: 2011-03-28 10:19:04
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

> [...]
    > banki. Jedyne do czego nadaje sie ta ich "bankowość' , to trzymanie lokat.
    > Choć w tym temacie też potrafili mnie raz zagotować.

    sama karta KIS działa jak najbardziej ok, nie mam żadnych zastrzeżeń
    (pomijając kiepskie przelicznki) tylko o systemie jakoś zapomnieli

    GP

  • 4. Data: 2011-03-28 10:23:15
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > tylko o systemie jakoś zapomnieli

    A to jest jakaś nowość dla Ciebie?

  • 5. Data: 2011-03-28 10:35:51
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    > A to jest jakaś nowość dla Ciebie?

    na początku było kiepsko ale poźniej się poprawili
    teraz tak ze 2 tygodnie to już dramat...

    GP