  • 1. Data: 2011-03-28 09:59:40
    Temat: Prośba o kupon do Internetowykantor.pl
    Od: Kupon <k...@i...pl>

    Może jakaś dobra dusza prześle mi kupon na wymianę 1000 jednostek waluty
    w Internetowykantor.pl? Adres e-mail k...@i...pl

  • 2. Data: 2011-03-28 10:09:35
    Temat: Re: Prośba o kupon do Internetowykantor.pl
    Od: Kupon <k...@i...pl>

    On 28.03.2011 11:59, Kupon wrote:
    > Może jakaś dobra dusza prześle mi kupon na wymianę 1000 jednostek waluty
    > w Internetowykantor.pl? Adres e-mail k...@i...pl
    Oczywiście chodziło o wymianę 1000 jedn. waluty po kursie średnim :)
    Będę trochę wymieniał, więc się opłaci.

  • 3. Data: 2011-03-29 03:50:40
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-03-28 12:09, Kupon pisze:
    > Oczywiście chodziło o wymianę 1000 jedn. waluty po kursie średnim :)
    > Będę trochę wymieniał, więc się opłaci.
    Jakby co to poszło-może się przyda.

    Pozdr.

  • 4. Data: 2011-08-26 09:28:44
    Temat: Re: Prośba_o_kupon_do_Internetowykantor
    Od: "kazus" <kazio.pl@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Może ktoś ma również jakiś zbędny kupon promocyjny na wymianę 1000euro. Byłbym
    wdzięczny! Pozdrawiam i dziekuje

  • 5. Data: 2011-08-26 09:34:58
    Od: "kazus" <kazio.pl@WYTNIJ_TOgmail.com>

    Zapomniałem dodać adres email bo chyba również jest potrzebny: p...@g...com