  • 1. Data: 2006-07-24 19:07:07
    Temat: opłaty za millennium visa
    Od: Ra <nie@ma>

    Jak to jest z opłatą roczną za millennium visa - umowę mam z 6 lipca a
    cennik na stronie dotyczy umów od 10 lipca
    - w umowie mam cenę 35zł i gwiazdka ale nie ma opisu do gwiazdki
    - konsultant oddziału AFAIR powiedział że w ciągu 30 dni muszę wykonac 1
    tranzakcje
    - na infolini że muszę aktywowac karte

    druga rzecz od operacji walutowych jest 3%. Czy znaczy że oprócz zarobku
    na kursie bank doliczy te 3% od np. od operacji bezgotówkowych za granicą ?

  • 2. Data: 2006-07-24 19:53:42
    Temat: Re: opłaty za millennium visa
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:44c5112a$0$22602$f69f905@mamut2.aster.pl, *Ra* wrote:

    > druga rzecz od operacji walutowych jest 3%. Czy znaczy że oprócz
    > zarobku na kursie bank doliczy te 3% od np. od operacji
    > bezgotówkowych za granicą ?

    Tak, bo to zabiera im VISA.

    --
    darnok

  • 3. Data: 2006-07-24 20:20:07
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:ea38kp$g5n$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Tak, bo to zabiera im VISA.

    Ale chyba koledze chodzi o przewalutowanie, gdyż jeśli zakup jest w walucie
    rozliczanej to nie ma prowizji. No i nie wiem czy tak do końca zabiera to
    Visa, bowiem ów procent bywa różny - od niecałego 1 do 3%, a wydaje się, że
    Visa chyba (?) nie stosuje różnych rozliczeń dla różnych banków...

  • 4. Data: 2006-07-24 20:39:25
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > - w umowie mam cenę 35zł i gwiazdka ale nie ma opisu do gwiazdki
    > - konsultant oddziału AFAIR powiedział że w ciągu 30 dni muszę wykonac 1

    ZTCW wystarczy aktywacja (w bankomacie czy w necie) i opłata zostaje
    zwrócona. U mnie właśnie tak było.

  • 5. Data: 2006-07-24 20:46:35
    Od: darek <d...@g...pl>

    Szymon napisał(a):

    > Ale chyba koledze chodzi o przewalutowanie, gdyż jeśli zakup jest w walucie
    > rozliczanej to nie ma prowizji.

    Niestetey wlasnie jest. Nawet jesli dokonasz transakcji w euro - 3%
    marza jest pobierana. Tak przynajmniej twierdzi bank, nie zdazylem
    jeszcze przetestowac.
    darek