  • Data: 2011-09-14 23:18:54
    Temat: ostrzegam przed getinonline
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia
    lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
    Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych
    lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie.
    Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto.
    Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim
    rachunku 12-go.
    Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie
    doszły!
    Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia
    została wykonana wczesnym popołudniem.
    Dramatyczny bałagan.

    podsumowując co nie wyszło getinonline:

    1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół
    2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić
    3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i
    wprowadza w błąd co do daty przelewu.
    A ja ponoszę straty.

    Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych
    okolicznościach.
    Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w
    takiej sytuacji?

    pozdrawiam,

    MichalL