-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl
!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: ostrzegam przed getinonline
Date: Thu, 15 Sep 2011 01:18:54 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 30
Message-ID: <j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-137-114.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1316113023 14004 89.73.137.114 (15 Sep 2011 18:57:03
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Sep 2011 18:57:03 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558862
[ ukryj nagłówki ]31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia
lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych
lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie.
Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto.
Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim
rachunku 12-go.
Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie
doszły!
Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia
została wykonana wczesnym popołudniem.
Dramatyczny bałagan.
podsumowując co nie wyszło getinonline:
1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół
2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić
3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i
wprowadza w błąd co do daty przelewu.
A ja ponoszę straty.
Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych
okolicznościach.
Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w
takiej sytuacji?
pozdrawiam,
MichalL
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
Najnowsze wątki
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże