eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiostrzegam przed getinonlineostrzegam przed getinonline
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl
    !newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ostrzegam przed getinonline
    Date: Thu, 15 Sep 2011 01:18:54 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 30
    Message-ID: <j4thpv$dlk$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-137-114.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1316113023 14004 89.73.137.114 (15 Sep 2011 18:57:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Sep 2011 18:57:03 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:558862
    [ ukryj nagłówki ]

    31 sierpnia zadzwonił do mnie konsultant Getinonline z propozycją przedłużenia
    lokaty. I ponieważ kwota była za duża na jedną, zaproponował podział na dwie.
    Zgodziłem się. 9-go września zadzwonił opiekun klienta że z powodów technicznych
    lokata się nie podzieliła i muszę wyrazić zgodę na ponowne jej założenie.
    Tym razem poprosiłem przelanie pieniędzy na inne konto.
    Dzisiaj jest 15-go. Gdyby pieniądze wyszły 9-go w piątek, to byłyby na moim
    rachunku 12-go.
    Dzisiaj otrzymałem email że wyszły dopiero 13-go(!). Ale jeszcze do mnie nie
    doszły!
    Przy okazji prosiłem o kontakt dopiero po 17.00. Próba (jedna) połaczenia
    została wykonana wczesnym popołudniem.
    Dramatyczny bałagan.

    podsumowując co nie wyszło getinonline:

    1, nie potrafi obsłużyć własnej usługi podziału lokaty na pół
    2. nie potrafi zanotować od której godziny można do mnie dzwonić
    3. Nie potrafi przelać pieniędzy z mojej lokaty na mój rachunek w innym banku i
    wprowadza w błąd co do daty przelewu.
    A ja ponoszę straty.

    Odradzam, wygląda to na niezły bałagan. Pieniądze giną w nieznanych
    okolicznościach.
    Zaginiona kwota jest za wysoka jak na arbitra. Do kogo trzeba się zgłosić w
    takiej sytuacji?

    pozdrawiam,

    MichalL

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1