  • 11. Data: 2004-12-31 07:39:43
    Temat: Re: pivecard.com kaput :-/ Jest coś innego?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik"
    > No fajnie, ale na poczcie nie kupię, bo w Warszawie nie sprzedają. A
    > stuzłotowa też mi nie potrzebna :-/

    no popatrrz - przeczytalem pdf-a z ich strony i faktycznie, brak
    100licy :-)
    ale "Po pozytywnym zakończeniu akcji pilotażowej produkt dostępny
    będzie we wszystkich placówkach banku. "
    i jest rowniez dopisek ze "akceptowana w internecie na terenie Polski"
    co pewnie oznacza ze tylko w PLN
    Mowilem ze to bedzie niezly produkt, ale trzeba poczekac :-)
    *** blad ***

  • 12. Data: 2005-01-02 10:59:17
    Od: "Patryk" <nospam@patryk1024@go2.pl>

    http://www.epassporte.com/