    From: nieznany <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: płacenie KK na poczcie (?)
    Date: Fri, 25 Jul 2003 21:46:33 +0200

    Cześć.
    W zasadzie jestem zwykłym użytkownikiem KK i nie jestem zbytnio rozeznany w
    niuansach. Wiem jedno - wypłata gotówki z KK to ostateczność. I spotkało mnie coś
    takiego. Zapłaciłem na poczcie kartą KK za paczkę: 50zł. Przyszedł w końcu wyciąg i
    co
    widzę: wypłata gotówki + prowizja (7) + odsetki (1,5). Odszukałem slipa i znalazłem
    na nim wydruk GOTÓWKA:... No o i co tu chodzi? Zawsze wszędzie było SPRZEDAŻ:....

    Dlaczego płacąc na poczcie kartą transakcja została odnotowana jako gotówkowa? Czy to
    może moja wina? Widząc na slipie GOTÓWKA mogłem wszak nie podpisać.

    Wojtas