  • 1. Data: 2005-07-02 13:23:50
    Temat: Re: placic za kogos przelewem
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Adam napisał(a):

    > Czy moge np. placic przelewem za oplaty typu gaz, woda, prad, telefon, za
    > najblizszych czlonkow rodziny np. matke, brata?

    Tak

    >Jak przedsiebiorstwa poznaja
    > ze otrzymali juz zaplate za ich uslugi?

    Po polu opisowym przelewu, w którym znajdują się jednoznaczne informacje
    identyfikujące płatnika

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 2. Data: 2005-07-02 13:24:32
    Temat: placic za kogos przelewem
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    Czy moge np. placic przelewem za oplaty typu gaz, woda, prad, telefon, za
    najblizszych czlonkow rodziny np. matke, brata? Jak przedsiebiorstwa poznaja
    ze otrzymali juz zaplate za ich uslugi? Po kwocie, po opisie (gdzie moge
    zamiescic komentarz), czy tak sie po prostu nie mozna?

    Adam

  • 3. Data: 2005-07-02 13:24:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Adam wrote:
> [...]
    > ze otrzymali juz zaplate za ich uslugi? Po kwocie, po opisie (gdzie moge
    > zamiescic komentarz), czy tak sie po prostu nie mozna?

    1. Zwykle masz jakiś numer klienta/faktury/etc
    2. Jeśli razem z fakturą dostajesz druk przelewu, to wysstarczy
    skopiować pole "tytułem".
    3. Przy większych dostawcach (np. tepsa/GSMy ) zwykle i tak każdy
    abonent ma swoje subkonto na które wpłaca.
    KJ

  • 4. Data: 2005-07-02 13:36:20
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl>

    > Po polu opisowym przelewu, w którym znajdują się jednoznaczne informacje
    > identyfikujące płatnika

    Czyli w opisie musze zawrzec nr klienta, nazwisko itp. Rozumie ze programy
    potrafia wyfiltrowac z tego tekstu szukana informacje, czy sa prymitywne i
    musze wpisac np. tylko nr klienta i ani kropki wiecej?

    Adam

  • 5. Data: 2005-07-02 13:53:13
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Adam napisał(a):

    > Czyli w opisie musze zawrzec nr klienta, nazwisko itp. Rozumie ze programy
    > potrafia wyfiltrowac z tego tekstu szukana informacje, czy sa prymitywne i
    > musze wpisac np. tylko nr klienta i ani kropki wiecej?

    Wpisz dane z faktury i niczym się nie przejmuj. Przelewy obsługują ludzie a
    nie maszyny

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2005-07-02 18:00:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Wpisz dane z faktury i niczym się nie przejmuj. Przelewy obsługują ludzie a
    > nie maszyny

    Pozwolę się nie zgodzić. Obecnie coraz częściej przelewy obsługują
    maszyny, oczywiście z niewielką ludzką pomocą...

  • 7. Data: 2005-07-02 18:14:20
    Od: "Wojtek \"flexim\"" <d...@n...pl>

    Adam:

> [...]
    > przedsiebiorstwa poznaja ze otrzymali juz zaplate za ich uslugi? Po
    > kwocie, po opisie (gdzie moge zamiescic komentarz), czy tak sie po

    ja tak wlasnie robie i dziala bez problemu, najczesciej jest odbiorca
    gazu/pradu/telefonu ma swoje wlasne indywidualne konto i tylko to sie
    liczy ale nie szkodzi w pole "tytulem" wklepac za co placisz

  • 8. Data: 2005-07-02 18:50:44
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    : 3. Przy większych dostawcach (np. tepsa/GSMy ) zwykle i tak każdy
    : abonent ma swoje subkonto na które wpłaca.

    nie tylko 'więksi dostawcy' ale także moje małe :P PWiK (Przedsiębiorstwo
    Wodociągów i Kanalizacji) razem z ING od roku świadczą subkonta :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 9. Data: 2005-07-02 18:57:32
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 02 Jul 2005 20:00:37 +0200, w <da6ko0$ki8$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > Pozwolę się nie zgodzić. Obecnie coraz częściej przelewy obsługują
    > maszyny, oczywiście z niewielką ludzką pomocą...

    W takim przypadku najczęściej każdy "user" ma swój nr konta.

  • 10. Data: 2005-07-02 19:22:14
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Czyli w opisie musze zawrzec nr klienta, nazwisko itp. Rozumie ze programy
    >potrafia wyfiltrowac z tego tekstu szukana informacje, czy sa prymitywne i
    >musze wpisac np. tylko nr klienta i ani kropki wiecej?

    Czesto jest tak, ze kazdy klient ma specjalnie generowany numer konta
    do wplaty po prostu.

    Pzdr.
    Lack