-
1. Data: 2016-12-07 07:49:23
Temat: pocztowy24 leży
Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>
Nadal. 3 dzień po "modernizacji". Chyba im się udała :-)
--
Dominik Ałaszewski (via raspbianowy slrn)
"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.
-
2. Data: 2016-12-07 09:38:40
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
Wed, 7 Dec 2016 06:49:23 +0000 (UTC), w <o28bdj$hgj$1@node1.news.atman.pl>,
Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> napisał(-a):
> Nadal. 3 dzień po "modernizacji". Chyba im się udała :-)
Bóg ich pokarał, że w tym roku wyemitowali znaczki z okazji 25-lecia Radia
Maryja zamiast WOŚP :)
A na poważnie -- teraz tam siedzą pisowscy misiewicze i takie efekty są do
przewidzenia. Ciekawe czy seniorzy mogą pobrać swoje pieniądze na poczcie.
-
3. Data: 2016-12-07 18:25:46
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
To może być dobry sposób na oszczędzanie dla wielu ludzi. Bank działa
od czasu do czasu, dzięki czemu jak komuś przyjdzie do łba pomysł
na kompulsywny zakup jakiegoś badziewia, to ma czas przemyśleć i otrzeźwieć :]
L.
-
4. Data: 2016-12-07 19:12:35
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: "n...@p...pl" <n...@p...pl>
my tu śmichy chichy a ja przedwczoraj widziałem na poczcie zmartwioną emerytkę która
nie może wypłacić emerytury i kupić sobie jedzenia - a pani w okienku tłumaczy że
trzeba czekać bo to ogólnopolska awaria
-
5. Data: 2016-12-07 21:08:44
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: Lisciasty <l...@p...pl>
W dniu środa, 7 grudnia 2016 19:12:36 UTC+1 użytkownik n...@p...pl napisał:
> my tu śmichy chichy a ja przedwczoraj widziałem na poczcie zmartwioną emerytkę >
która nie może wypłacić emerytury i kupić sobie jedzenia - a pani w okienku
> tłumaczy że trzeba czekać bo to ogólnopolska awaria
Fakt, klient cierpi. Ale dzisiejsi emeryci powinni nauczyć się przez lata,
że pocztę należy traktować z ograniczonym zaufaniem...
L.
-
6. Data: 2016-12-07 22:42:36
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: janek z pola <a...@e...pl>
Dominik Ałaszewski wrote:
> Nadal. 3 dzień po "modernizacji". Chyba im się udała :-)
>
Pojawił się komunikat dotyczący zwrotu opłat za przelewy w kanale
telefonicznym - ale nie rozumiem za bardzo tego komunikatu, oto on:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Za transakcje wykonywane w okresie 5-8.12.2016 r.
Bank dokona zwrotu pobranych prowizji na rachunek Klienta w Banku Pocztowym
w dniu 12.12.2016 r. (poniedziałek).
Transakcje zwolnione z opłaty, dokonywane w placówkach Banku, Poczty oraz
przez Infolinię od dnia 9.12.2016 r. (piątek): - przelewy ELIXIR - przelewy
do ZUS i US
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Czyli co? Planują awarię do czwartku 08.12.2016 i będą zwracać opłaty za
operacje do tego dnia, a potem od piątku 09.12.2016 będą zwolnione z opłaty
przelewy ELIXIR zlecone w placówkach banku?
--
Wysłane z pola.
-
7. Data: 2016-12-08 10:09:13
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Dla mnie wygląda na to, że wiedzą, że się z naprawą przed weekendem nie wyrobią, więc
od razu zwalniają z opłat, żeby nie musieć potem ich zwracać.
Pytanie tylko, czemu w komunikacie z 7 grudnia zwalniają dopiero od 9 grudnia, a nie
już od 8 grudnia - ale to może jakiś "feature" ich systemu komputerowego, że nie da
się zmienić opłat z dnia na dzień, albo może wchodzi w grę czynnik białkowy, że
zarząd podjął decyzję 7 grudnia, ale 8 grudnia jest jeszcze potrzebny na
poinformowanie pracowników.
Albo może "korzystając z okazji, bo awaria też jest jakąś okazją" klienci pocztowego
zyskają darmowe przelewy w placówkach i przez telefon.
Jakaś rekompensata się należy - po takiej wtopie bank do zmiany, chyba że ktoś jest
jednak emerytem...
-
8. Data: 2016-12-08 10:56:42
Temat: Re: pocztowy24 leży
Od: janek z pola <a...@e...pl>
Dawid Rutkowski wrote:
> Dla mnie wygląda na to, że wiedzą, że się z naprawą przed weekendem nie
> wyrobią, więc od razu zwalniają z opłat, żeby nie musieć potem ich
> zwracać. Pytanie tylko, czemu w komunikacie z 7 grudnia zwalniają dopiero
> od 9 grudnia, a nie już od 8 grudnia - ale to może jakiś "feature" ich
> systemu komputerowego, że nie da się zmienić opłat z dnia na dzień, albo
> może wchodzi w grę czynnik białkowy, że zarząd podjął decyzję 7 grudnia,
> ale 8 grudnia jest jeszcze potrzebny na poinformowanie pracowników.
>
> Albo może "korzystając z okazji, bo awaria też jest jakąś okazją" klienci
> pocztowego zyskają darmowe przelewy w placówkach i przez telefon. Jakaś
> rekompensata się należy - po takiej wtopie bank do zmiany, chyba że ktoś
> jest jednak emerytem...
System się podniósł. Po zalogowaniu na fizola jest do akceptacji nowy plik:
https://www.pocztowy.pl/pdf/bankowosc/warunki-swiadc
zenia-przez-bank-uslug-
bankowosci-elekronicznej.pdf
Potem jest ptaszek do zgodny na przesyłanie zmian umowy ramowej na e-mail.
--
Wysłane z pola.