eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiZamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 14

  • 1. Data: 2016-12-07 01:56:11
    Temat: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Malkontent <m...@g...pl>


    Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    T-MOBILE.


    --
    No sign


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/


  • 2. Data: 2016-12-07 07:55:53
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
    > Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    > T-MOBILE.

    Witamy bohatera;)
    A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?


  • 3. Data: 2016-12-08 23:53:02
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    > T-MOBILE.

    Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.

    --
    Grzexs


  • 4. Data: 2016-12-10 03:42:09
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
    >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    >> T-MOBILE.
    >
    > Witamy bohatera;)
    > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
    >

    Podobno robili trudności.

    --
    No sign


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/


  • 5. Data: 2016-12-10 03:42:55
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Malkontent <m...@g...pl>

    Grzexs <g...@u...pl> Wrote in message:
    > > Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    >> T-MOBILE.
    >
    > Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.
    >
    > --
    > Grzexs
    >

    Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?

    --
    No sign


    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/


  • 6. Data: 2016-12-10 09:37:22
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
    > Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    > > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
    > >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    > >> T-MOBILE.
    > >
    > > Witamy bohatera;)
    > > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
    > >
    >
    > Podobno robili trudności.
    Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez system
    transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności?
    Co za czasy że ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo
    pytają jak zamknąć.


  • 7. Data: 2016-12-10 22:40:33
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Kris wrote:

    > W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent
    > napisał:
    >> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    >> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent
    >> > napisał:
    >> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    >> >> T-MOBILE.
    >> >
    >> > Witamy bohatera;)
    >> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
    >> >
    >>
    >> Podobno robili trudności.
    > Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
    > system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
    > ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
    > jak zamknąć.

    No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
    naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale
    bardzo nietypowy scenariusz.

    Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu
    się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś
    dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował.

    A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; 2) pracownik w okienku
    niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
    klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
    zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
    udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

    --
    Wysłane z pola.


  • 8. Data: 2016-12-10 22:53:35
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    janek z pola <a...@e...pl> writes:

    > Kris wrote:
    >
    >> W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent
    >> napisał:
    >>> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
    >>> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent
    >>> > napisał:
    >>> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
    >>> >> T-MOBILE.
    >>> >
    >>> > Witamy bohatera;)
    >>> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
    >>> >
    >>>
    >>> Podobno robili trudności.
    >> Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
    >> system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
    >> ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
    >> jak zamknąć.
    >
    > No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    > okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    To banku problem.
    > A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    > czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    > odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    W jakim banku? We wszystkich mi znanych albo było przeksięgowanie na
    konto techniczne (=bank sobie zabierał), albo bank odsłał na wskazne konto.
    > bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;
    > 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o
    > zamknięciu konta,

    Czyli konto nie zostało zamknięte.

    KJ


    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    "Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]


  • 9. Data: 2016-12-10 23:47:08
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 22:40:39 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:

    > No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
    > okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
    > kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
    > naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK.
    "Walczysz z BIK? O czym ty piszesz. Co ma BIK do tego?

    .
    >
    > A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
    > czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
    > odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
    > bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;

    Bzdury. Zamknąć konto konto możesz nawet mając milion zł salda na minusie


    >2) pracownik w okienku
    > niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
    > klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
    > zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
    > udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.

    Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez
    system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz.



  • 10. Data: 2016-12-11 20:21:16
    Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    >> Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.
    >>
    >> --
    >> Grzexs
    >>
    >
    > Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?

    Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji
    "zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym
    wiedzieć, który zadziałał bez pudła.

    --
    Grzexs

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1