-
1. Data: 2016-12-07 01:56:11
Temat: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Malkontent <m...@g...pl>
Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
T-MOBILE.
--
No sign
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
-
2. Data: 2016-12-07 07:55:53
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
> T-MOBILE.
Witamy bohatera;)
A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
-
3. Data: 2016-12-08 23:53:02
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Grzexs <g...@u...pl>
> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
> T-MOBILE.
Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.
--
Grzexs
-
4. Data: 2016-12-10 03:42:09
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Malkontent <m...@g...pl>
Kris <k...@g...com> Wrote in message:
> W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
>> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
>> T-MOBILE.
>
> Witamy bohatera;)
> A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
>
Podobno robili trudności.
--
No sign
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
-
5. Data: 2016-12-10 03:42:55
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Malkontent <m...@g...pl>
Grzexs <g...@u...pl> Wrote in message:
> > Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
>> T-MOBILE.
>
> Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.
>
> --
> Grzexs
>
Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?
--
No sign
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
-
6. Data: 2016-12-10 09:37:22
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent napisał:
> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
> >> T-MOBILE.
> >
> > Witamy bohatera;)
> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
> >
>
> Podobno robili trudności.
Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez system
transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności?
Co za czasy że ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo
pytają jak zamknąć.
-
7. Data: 2016-12-10 22:40:33
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: janek z pola <a...@e...pl>
Kris wrote:
> W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent
> napisał:
>> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
>> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent
>> > napisał:
>> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
>> >> T-MOBILE.
>> >
>> > Witamy bohatera;)
>> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
>> >
>>
>> Podobno robili trudności.
> Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
> system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
> ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
> jak zamknąć.
No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK. To nie jest wcale
bardzo nietypowy scenariusz.
Tym bardziej mnie dziwi, że ktoś już po kilku dniach twierdzi, że udało mu
się skutecznie zamknąć konto w danym banku. Tzn. - rozumiem że ten ktoś
dopełnił procedury, ale pytanie czy bank to zaakceptował.
A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe; 2) pracownik w okienku
niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.
--
Wysłane z pola.
-
8. Data: 2016-12-10 22:53:35
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
janek z pola <a...@e...pl> writes:
> Kris wrote:
>
>> W dniu sobota, 10 grudnia 2016 03:42:10 UTC+1 użytkownik Malkontent
>> napisał:
>>> Kris <k...@g...com> Wrote in message:
>>> > W dniu środa, 7 grudnia 2016 01:56:15 UTC+1 użytkownik Malkontent
>>> > napisał:
>>> >> Udało mi się bezboleśnie i w ciągu paru dni zlikwidować konto
>>> >> T-MOBILE.
>>> >
>>> > Witamy bohatera;)
>>> > A co w tym trudnego było że aż kilka dni trwało?
>>> >
>>>
>>> Podobno robili trudności.
>> Dwa zdania na kartce papieru wysłać do banku czy prościej jeszcze przez
>> system transakcyjny i gdzie tam mogą być trudności? Co za czasy że
>> ludziska albo się chwalą że są bohaterami bo konto zamknęli albo pytają
>> jak zamknąć.
>
> No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
> okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
To banku problem.
> A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
> czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
> odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
W jakim banku? We wszystkich mi znanych albo było przeksięgowanie na
konto techniczne (=bank sobie zabierał), albo bank odsłał na wskazne konto.
> bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;
> 2) pracownik w okienku niby przyjął oświadczenie woli klienta o
> zamknięciu konta,
Czyli konto nie zostało zamknięte.
KJ
--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
"Uchodzić za idiotę w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
[Georges Courteline]
-
9. Data: 2016-12-10 23:47:08
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu sobota, 10 grudnia 2016 22:40:39 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:
> No bo to jest tak, że dzisiaj wysyłasz wypowiedzenie umowy, a za 2 lata się
> okazuje że bank konta nie zamknął i naliczał sobie opłaty. Przychodzi nowy
> kolo do zarządu do pionu marketingu i zleca wysyłkę wszystkich osób z tak
> naliczonymi opłatami do BIKu. Od teraz walczysz z BIK.
"Walczysz z BIK? O czym ty piszesz. Co ma BIK do tego?
.
>
> A powody dla których bank może twierdzić, że konta nie zamnkął są różne, z
> czego ja znam dwa: 1) dzień przed końcem okresu wypowiedzenia wpłynęły
> odsetki a klient wypłacił kasę w okienku trzy tygodnie wcześniej - no to jak
> bank ma zamknąć konto, skoro saldo nie jest zerowe;
Bzdury. Zamknąć konto konto możesz nawet mając milion zł salda na minusie
>2) pracownik w okienku
> niby przyjął oświadczenie woli klienta o zamknięciu konta, ale ponieważ
> klient się nie upomniał o żadne potwierdzenie, to pracownik żadnego
> zamknięcia konta nie wykonał. W tym drugim przypadku klientowi będzie ciężko
> udowodnić że konto rzeczywiście zamykał.
Bzdura druga- po kiego do banku łazić osobiście- pisałem, wysłać pocztą lub przez
system transakcyjny- zawsze potwierdzenie masz.
-
10. Data: 2016-12-11 20:21:16
Temat: Re: Zamknięcie konta w T-Mobile Usługi Bankowe
Od: Grzexs <g...@u...pl>
>> Jak to się robi? Mnie też czeka to w najbliższym czasie.
>>
>> --
>> Grzexs
>>
>
> Pytasz poważnie czy tak trochę się nabijasz?
Pytam poważnie. Nie znalazłem w ich systemie transakcyjnym opcji
"zamknij konto". A że jest wiele innych sposobów zamykania, to chciałbym
wiedzieć, który zadziałał bez pudła.
--
Grzexs