eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank i bgż optima - wydłużona aktywacjapolbank i bgż optima - wydłużona aktywacja
  • Data: 2011-11-22 10:38:53
    Temat: polbank i bgż optima - wydłużona aktywacja
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    polbank wysyła przelewy prawie anoniomowe, jest tylko imię i nazwisko, więc
    bgż poprosił o dowód przedłużając tym samym założenie konta

    "Witamy!

    Dziękujemy za zaufanie i chęć otwarcia Konta BGŻOptima.

    Potwierdzamy otrzymanie pierwszego przelewu. Niestety, dane podane przez
    bank, z którego dokonany został przelew są niepełne lub niezgodne z danymi
    wypełnionymi we wniosku. Nie możemy ich zatem w pełni zweryfikować z danymi,
    które zostały wpisane we wniosku dotyczącym otwarcia konta
    oszczędnościowego( lub konta oszczędnościowego wraz z lokatą).

    W związku z powyższym, w celach weryfikacyjnych prosimy o przesłanie skanu
    bądź zdjęcia dokumentu tożsamości (dowód osobisty) właściciela Konta
    BGŻOptima. Maila z brakującymi danymi prosimy wysłać na adres:
    d...@b...pl z tytułem "Aktywacja Konta BGŻOptima:
    brakujące/niepoprawne dane".

    Bezpieczeństwo oszczędności naszych Klientów jest dla nas najważniejsze
    dlatego potwierdzenie właściwych danych Klientów jest niezbędne.

    Po otrzymaniu brakujących danych możliwe będzie zakończenie procesu
    weryfikacji Klienta i aktywacja konta.

    Przesyłka z Digipassem oraz przesyłka z osobistym kodem PIN wysyłane są do
    Klientów po weryfikacji danych. Po otrzymaniu od nas przesyłki z Digipassem
    i osobistego kodu PIN, możliwa będzie aktywacja urządzenia i pełne
    rozporządzanie kontem i lokatami.

    Zapewniamy, że przesłane środki pracują już od dnia ich wpłynięcia do
    BGŻOptima.

    Jeśli wymagane dokumenty zostały już do nas przesłane, prosimy o
    zignorowanie tego emaila.

    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku (w
    godz. 8.00-20.00) z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerami tel. 801 280
    280; 22 574 37 00.

    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima"

    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1