eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipolbank i bgż optima - wydłużona aktywacjapolbank i bgż optima - wydłużona aktywacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: polbank i bgż optima - wydłużona aktywacja
    Date: Tue, 22 Nov 2011 11:38:53 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 48
    Message-ID: <jafu3t$sg1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-45-32-214.sta.asta-net.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1321958334 29185 77.45.32.214 (22 Nov 2011 10:38:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 22 Nov 2011 10:38:54 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.1.7600.16807
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: zlotowinfo
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:562116
    [ ukryj nagłówki ]

    polbank wysyła przelewy prawie anoniomowe, jest tylko imię i nazwisko, więc
    bgż poprosił o dowód przedłużając tym samym założenie konta

    "Witamy!

    Dziękujemy za zaufanie i chęć otwarcia Konta BGŻOptima.

    Potwierdzamy otrzymanie pierwszego przelewu. Niestety, dane podane przez
    bank, z którego dokonany został przelew są niepełne lub niezgodne z danymi
    wypełnionymi we wniosku. Nie możemy ich zatem w pełni zweryfikować z danymi,
    które zostały wpisane we wniosku dotyczącym otwarcia konta
    oszczędnościowego( lub konta oszczędnościowego wraz z lokatą).

    W związku z powyższym, w celach weryfikacyjnych prosimy o przesłanie skanu
    bądź zdjęcia dokumentu tożsamości (dowód osobisty) właściciela Konta
    BGŻOptima. Maila z brakującymi danymi prosimy wysłać na adres:
    d...@b...pl z tytułem "Aktywacja Konta BGŻOptima:
    brakujące/niepoprawne dane".

    Bezpieczeństwo oszczędności naszych Klientów jest dla nas najważniejsze
    dlatego potwierdzenie właściwych danych Klientów jest niezbędne.

    Po otrzymaniu brakujących danych możliwe będzie zakończenie procesu
    weryfikacji Klienta i aktywacja konta.

    Przesyłka z Digipassem oraz przesyłka z osobistym kodem PIN wysyłane są do
    Klientów po weryfikacji danych. Po otrzymaniu od nas przesyłki z Digipassem
    i osobistego kodu PIN, możliwa będzie aktywacja urządzenia i pełne
    rozporządzanie kontem i lokatami.

    Zapewniamy, że przesłane środki pracują już od dnia ich wpłynięcia do
    BGŻOptima.

    Jeśli wymagane dokumenty zostały już do nas przesłane, prosimy o
    zignorowanie tego emaila.

    W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt od poniedziałku do piątku (w
    godz. 8.00-20.00) z naszym Centrum Obsługi Klienta pod numerami tel. 801 280
    280; 22 574 37 00.

    Pozdrawiamy,
    Zespół BGŻOptima"

    --
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/operatorzy/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_op
    erator/
    http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/finanse/banki/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1