    From: "rsa127" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: polisa na życie leolife w mbank
    Date: Sat, 14 Jan 2006 22:26:34 +0100

    Użytkownik "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> napisał w wiadomości
    news:dqbhpk$hjf$1@node1.news.atman.pl...
    rsa127 napisał(a):

    > To ubezpieczenie jest bezterminowe. Mam umowę główną i klauzle poważna
    > choroba, poważna operacja i przejęcie opłacania składek. Odmówili klauzuli
    > niezdolności do pracy zarobkowej. Na umowę główną dostałem zwyżkę po
    > badaniach. W każdej firmie dostaję zwyżkę, tu była umiarkowana w
    > porównaniu do innych firm.
    > Dodam jeszcze, że po lekturze OWU nie spodobał mi się w zasadzie tylko
    > jeden zapis. Jesli przez pierwsze 10 lat będą kiepsko inwestować i
    > zabraknie pieniędzy w funduszu to mogą żądać dopłaty. Reszta w miarę
    > standardowa.

    a ile lat musisz mieć ubezpieczenie żeby przy rezygnacji wogóle coś
    wypłacili ?

    sg

    To właśnie podoba mi się w tym ubezpieczeniu. Od początku ma wartość wykupu.
    Po pierwszej składce wartość wykupu stanowi 70% składki za umowę główną.
    Jedyne ograniczne jest takie, że jak się wypłaci wszystko przez pierwsze 24
    miesiące, to potrącają 200 PLN prowizji. Nie znam drugiego tak liberalnego
    ubezpieczenia.