    From: "dOm" <d...@k...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "połknięcie" karty przez bankomat
    Date: Wed, 8 May 2002 17:00:23 +0200

    Witam wszystkich.

    Zapewne ktoś się już pewnie spotkał z takim przypadkiem. Chciałem wybrać
    pieniądze z bankomatu. Włożyłęm kartę, wstukałem pin, kwotę i... nie
    doczekałem się ani na kartę ani na mamonę. Bankomat nie zauważył chyba że
    coś od niego chciałem bo zachowywał się tak jakby czekał na następnego
    klienta. Zgłosiłem natychmiast ten fakt u właściciela bankomatu. Jakież było
    moje zdziwienie kiedy jakiś czas później zobaczyłem, że kwota jaką
    próbowałem wybrać, a jakiej na oczy nie zobaczyłem została "zdjęta" z mojego
    konta.
    Podobno jest to normalne (tak mnie poinformowano w Euronecie). Ciekaw tylko
    jestem kiedy te pieniądze znów pojawią się na moim koncie. Dodam że jak do
    tej pory od zgłoszenia problemu upłynęło >36 godzin.

    PS
    Bankomat - Euronet
    Karta - Visa Electron mBanku

    Pozdrawiam