eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipomylka banku przy obliczaniu ratypomylka banku przy obliczaniu raty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bartek" <b...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: pomylka banku przy obliczaniu raty
    Date: Sun, 18 Sep 2005 19:37:28 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <dgkflo$heb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: yi234.internetdsl.tpnet.pl
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1127072248 17867 172.20.26.239 (18 Sep 2005 19:37:28 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Sep 2005 19:37:28 +0000 (UTC)
    X-User: bartek_pki
    X-Forwarded-For: 172.20.6.61
    X-Remote-IP: yi234.internetdsl.tpnet.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363905
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Wzielismy kredyt na mieszkanie w jednym z bankow.
    Wszystko szlo dobrze. Ok 7-8 wrzesnia kredyt zostal uruchomiony.
    W piatek, 9 wrzesnia, poszlismy do banku dowiedziec sie po jakim kursie
    przeliczono kredyt i jaka bedziemy splacac rate.
    Okazalo sie, ze rata jest o ok. 100 CHF wieszka niz szacowalismy. Poczatkowo
    panie w banku twierdzily, ze ta roznica wynika z roznic kursowych CHF, ale to
    bylo niemozliwe. Bylo juz ok 18 i jedyne co udalo sie ustalic, to ze bank
    wyliczyl nam rate uwzgledniajac raty malejace - w umowe mamy na raty stale.

    Zglosilismy sprawe w poniedzialek (12 wrzesnia) rano w ich call center, potem
    u pracownika banku, z ktorym podpisywalismy umowe. Przekazano nam, ze sprawa
    zostanie zgloszona do odpowiedniej jednoski.
    Nastepnego dnia, wyslalismy jeszcze reklamacje przez internet - dostalismy
    maila z informacja ze sprawa zostala przekazana dalej.
    Dalismy im czas do konca tygodnia.

    Minal prawie tydzien i nic sie nie zmienilo. Ani nie przeliczono nam raty, ani
    nikt z banku nie skontaktowal sie z nami informujac nas o tym czy i kiedy
    reklamacja bedzie rozpatrywana.

    W przyszlym tygodniu wybieramy sie na urlop i chcialbym miec pewnosc ze do
    tego czasu wszystko zostanie zalatwione.

    Co robic?


    Pozdrawiam
    Bartek

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1