  • 1. Data: 2006-01-04 11:50:04
    Temat: porady bankowe do kogo napisac, zadzwonic?
    Od: "krzysztof" <s...@o...pl>

    mam problem z bankiem i brakiem poinformowania przez ten bank mnie o oplacie
    za prolongate w wysokosci 30 % odestek raty kredytu za kazdy miesiac.Kto
    moze mi powiedziec gdzie zasiegnac darmowej porady prawnej , czy to co bank
    zrobil nie jest naruszeniem zasad jawnosci i przejrzystosci zasad?Jedyne co
    mowia to to ze bylo to wsrod cyferek wykazane ze rata jest wyzsza.Oczywiscie
    przy propozycji prolongaty nikt nawet o tym nie wspomnial ze to koszt az 30
    % na miesiac za odroczenie platnosci

    Pozdrawiam
    Anna