  • 1. Data: 2006-01-04 11:48:40
    Temat: Silvercard w Citi
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Szanowni Panstwo,

    nawiedzil mnie w pracy akwizytor z Banku i zgodzilem sie na wspomniana
    karte kredytowa, ale poniewaz bylo to w pracy sluchalem jednymm uchem.
    Kiedy karta przyszla do domu i trzeba ja bylo aktywowac przeczytalem
    dokladnie cennik i uslugi. Stwierdzilem, ze nie jest mi potrzebna, wiec
    ja odeslalem. Przedtem zadzwonila do mnie mila Pani z Citi z pytaniem
    czy otrzymalem karte, a kiedy powiedzialem jej o swoich obiekcjach
    obiecala zniesc oplate roczna (30 pln) jesli jednak ja uzyje i cos na
    nia kupie.
    Wczoraj dostalem list z Citi z rachunkiem na w/w oplate roczna wyslany z
    Citi przed owa rozmowa.
    Czy musze zaplacic w tej sytuacji ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2006-01-04 11:59:52
    Temat: Re: Silvercard w Citi
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 12:48- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Roman Rumian, gdy pisał(a):
> [...]
    > nia kupie.
    > Wczoraj dostalem list z Citi z rachunkiem na w/w oplate roczna wyslany z

    To zależy.
    Po pierwsze, czy podpisałeś umowę dotyczącą karty?
    Po drugie, czy ostatecznie kartę odesłałeś, czy zatrzymałeś?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2006-01-04 14:40:14
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    Roman Rumian wrote:
> [...]
    > nia kupie.
    > Wczoraj dostalem list z Citi z rachunkiem na w/w oplate roczna wyslany z

    Zadzwoń i porozmawiaj.
    Nigdy nie miałem z nimi problemów.

    1. Jeśli chcesz korzystać to Ci odeślą z powrotem (nowa) i wtedy zwrócą
    Ci w kolejnym wyciągu.
    2. Jeśli jednak nie chcesz (zupełnie nie rozumiem dlaczego?...) to
    porozmawiaj, ale zapewne musisz zapłacić.
    Przy okazji najpierw się zastanów a potem decyduj. W przyszłości możesz
    trafić na zupełnie inny bank i masz przechlapane ;-)

    Tomek

  • 4. Data: 2006-01-04 17:23:45
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Roman Rumian" <u...@a...edu.pl> wrote in message
> [...]
    > nia kupie.
    > Wczoraj dostalem list z Citi z rachunkiem na w/w oplate roczna wyslany z

    Razem z karta dostales oswiadczenie o odstapieniu od umowy. Wystarczy je
    odeslac w ciagu 10 dni i nie ponosisz zadnych kosztow.

    MK

  • 5. Data: 2006-01-04 18:50:14
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    MK napisał(a):
    (...)
    > Razem z karta dostales oswiadczenie o odstapieniu od umowy. Wystarczy je
    > odeslac w ciagu 10 dni i nie ponosisz zadnych kosztow.

    tak, wypelnilem to oswiadczenie do ktorego doklejona byla karta i
    odeslalem razem z karta. Czyli co ? Nic nie robic ?

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2006-01-04 18:52:31
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    yayco napisał(a):
    (...)
    > To zależy.
    > Po pierwsze, czy podpisałeś umowę dotyczącą karty?

    podpisalem wniosek akwizytorowi, bez ktorego nie moglby dzialac dalej,
    ale w liscie z karta nie otrzymalem kopii umowy, tak ze nie moglem na
    wniosku wpisac jej numeru.

    > Po drugie, czy ostatecznie kartę odesłałeś, czy zatrzymałeś?

    Odeslalem.

    Dziekuje

    Roman Rumian

  • 7. Data: 2006-01-04 18:58:47
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Tomasz napisał(a):
    (...)
    > Zadzwoń i porozmawiaj.
    > Nigdy nie miałem z nimi problemów.

    A czy to bezplatne ?

    > 1. Jeśli chcesz korzystać to Ci odeślą z powrotem (nowa) i wtedy zwrócą
    > Ci w kolejnym wyciągu.
    > 2. Jeśli jednak nie chcesz (zupełnie nie rozumiem dlaczego?...) to
    > porozmawiaj, ale zapewne musisz zapłacić.

    Zdecydowanie nie chce, dlatego odeslalem. Banki gdzie mamy konta
    osobiste daly nam karty, ktorymi mozemy osiagnac wszystko to , co ta
    Citi, do tego za nizsza oplate roczna. No, moze z wyjatkiem tego
    bezplatnego kredytu 54-dniowego, ale on nie jest mi akurat do niczego
    potrzebny. Poza tym, nie jest bezplatny :-)

    > Przy okazji najpierw się zastanów a potem decyduj. W przyszłości możesz
    > trafić na zupełnie inny bank i masz przechlapane ;-)

    Eee, tam. Szczerze piszac, to blagalny ton panienki z infolinii wzbudzil
    we mnie najwyzsza nieufnosc (cos w tm jest(hak ?) , ze tak jej
    zalezalo). Poza tym, to juz nie pierwsza wizyta czy telefon akwizytora
    banku.

    Uklony

    Roman Rumian

  • 8. Data: 2006-01-05 13:13:27
    Od: Roman Rumian <u...@a...edu.pl>

    Tomasz napisał(a):
    (...)

    > 2. Jeśli jednak nie chcesz (zupełnie nie rozumiem dlaczego?...) to
    > porozmawiaj, ale zapewne musisz zapłacić.

    Rozmawiałem - nie muszę.
    Dlaczego ? Nic mi takiego ta karta nie daje, czego nie mógłbym osiągnąć
    już posiadanymi kartami, no, może poza kredytem, ale po pierwsze z
    zasady nie kupuję na kredyt (zwłaszcza, jeśli nie muszę), a po drugie,
    to jednak trzeba za nią płacić. Nie jest tak, jak powiedział akwizytor,
    że bank zarabia tylko na opłatach sklepów przyjmujących zapłaty kartą.

    Roman Rumian

  • 9. Data: 2006-01-06 11:45:53
    Od: Roman Stopa <r...@k...com.pl>

    Dnia Thu, 05 Jan 2006 14:13:27 +0100, Roman Rumian napisał(a):

    > zasady nie kupuję na kredyt (zwłaszcza, jeśli nie muszę), a po drugie,
    > to jednak trzeba za nią płacić. Nie jest tak, jak powiedział akwizytor,
    > że bank zarabia tylko na opłatach sklepów przyjmujących zapłaty kartą.

    Hehe, do mnie tez wydzwaniali w sprawie BP Silvercard. Na moje pytanie o
    miesieczne koszty utrzymania karty przy zalozeniu ze wszystko splacam w
    grace periodzie uslyszalem "zero". Jak zero, koszt wydania karty zero to
    sie zgodzilem na wizyte akwizytora i podpisalem umowe.
    Przy wyciagu sie zdziwilem gdy z tego zera zrobilo sie 6,50 za "pakiet
    bezpieczenstwa". Jak widac w City 6,50 = 0.
    Od 1 stycznia mozna z tego pakiet zrezygnowac, co tez zrobilem. Ale gdy
    zaczalem wypytywac konsultatnta o szczegoly i po pierwszym pytaniu w
    odpowiedzi padlo "prawdopodobnie tak" zwatpilem. Oni tam w procedurach maja
    jakas funkcje generujaca czynnik losowy, czy co?

    --
    RS