-
51. Data: 2003-10-08 18:15:00
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:
> Co to znaczy "wyodrebniona" czesc BGBP? To nie byla (jedna) spolka
> akcyjna?
Była, ale to nie ma znaczenia. Fakt, proste to nie jest, ale można wyodrębnić
część przedsiębiorstwa.
W jaki sposob zostalo to podzielone, i jak zostaly podzielone
> zobowiazania?
Nie wiem jak to dokładnie zostało zrobione. Ja się opieram na dostępnych
informacjach, a tych strasznie mało jest.
> Bo to nie jest takie proste, wziac i podzielic.
Nie mniej jednak jakos to zrobili ;)
> Na pierwszy rzut oka wyglada, ze byc moze klienci Inteligo moga swoje
> roszczenia kierowac do PKOBP (zamiast do BGBP), ale jakby im sie
> odwidzialo, to mogliby sie zwrocic rowniez do BGBP (cos jakby solidarna
> odpowiedzialnosc, ale to jednak cos innego).
Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.
-
52. Data: 2003-10-08 18:18:37
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
> Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
> > I niepotrzebnie zacytowales. Takim cytatem wprowadzasz tylko zbyteczne
> > zamieszanie. Proponuje zbadac sprade do konca i wtedy napisac jak to sie
> > odbywa, a nie opirac sie na bardzo uproszczonych i nieprecyzyjnych
> > informacjach :).
Potwierdzam. Maciej ma rację - przelewy 'chodza' tylko w godzinach sesji, ale
_nie_ida_ przez KIR. Podobnie z przelewami z BRE do mB/multi.
> Ale nieważne, ciekawi mnie dlaczego to nie może iść online...
A nie pomyślałeś, że to _celowo_ jest tak zrobione ? ;)
-
53. Data: 2003-10-08 19:38:58
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
news:m37k3fy7a2.fsf@defiant.pm.waw.pl...
> Domyslam sie, ze licza na to, ze straty beda duzo nizsze niz koszty
> pocztowe. No bo komu przyjdzie do glowy "awanturowac sie" o zmiane
> numerow rachunkow albo o to, ze zamiast banku o sredniej kondycji
> finansowej bedzie PKOBP.
Taaa, Ameryki nie odkryłeś. :-)
W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)
A nie wierzę, żeby ich to tak dużo kosztowało. Mogli się raz poświęcić i
podesłać zmianę umowy i nowy numer rachunku...
Tylko faktycznie zastanawia mnie, czy oni mogli tak zrobić, jak zrobili...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
54. Data: 2003-10-08 19:41:03
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
news:bm1ke1$ae8$1@news.onet.pl...
> Potwierdzam. Maciej ma rację - przelewy 'chodza' tylko w godzinach sesji,
ale
> _nie_ida_ przez KIR. Podobnie z przelewami z BRE do mB/multi.
Dzięki za potwierdzenie. Chociaż powtarzam - nie negowałem tego.
> > Ale nieważne, ciekawi mnie dlaczego to nie może iść online...
>
> A nie pomyślałeś, że to _celowo_ jest tak zrobione ? ;)
Niezbyt rozumiem motywów takiego działania...
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
55. Data: 2003-10-08 19:42:49
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
news:bm1k77$9ru$1@news.onet.pl...
> Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.
fakju mówi o tym, gdy nie wyrazisz zgody.
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
56. Data: 2003-10-08 20:29:24
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
> W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
> mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
> bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
> najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)
Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami ...
pkobp ;)
-
57. Data: 2003-10-08 20:41:18
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
news:bm1sdu$326$1@news.onet.pl...
> Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami
...
> pkobp ;)
Jaśniej proszę. Dużo jaśniej. :-)
--
Pozdrawiam,
Wojciech Nawara
-
58. Data: 2003-10-08 21:07:58
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
> Jaśniej proszę. Dużo jaśniej. :-)
Chciałem nową umowę (ew. aneks) po przejeciu przez pkobp (zadzwoniłem na
infolinie). Po paru dniach oddzwonili i powiedzieli ze nie ma takiej możliwości,
lecz zaproponowali zaświadczenie. Przyszło pocztą -ale to już prawie rok
temu.... ;)
-
59. Data: 2003-10-09 15:50:35
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
"Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:
> > Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.
>
> fakju mówi o tym, gdy nie wyrazisz zgody.
Jesli ktos wyrazi zgode, to sprawa jest prosta - umowa zostala zmieniona,
a dokladnie jedna ze stron zostala wymieniona na kogos innego (na PKOBP
dokladnie).
Tyle ze takie "wyrazenie zgody" wymaga formy pisemnej pod rygorem
niewaznosci chyba?
--
Krzysztof Halasa, B*FH
-
60. Data: 2003-10-09 15:52:07
Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
"Witek" <w...@p...onet.fi> writes:
> Chciałem nową umowę (ew. aneks) po przejeciu przez pkobp (zadzwoniłem na
> infolinie). Po paru dniach oddzwonili i powiedzieli ze nie ma takiej
> możliwości,
> lecz zaproponowali zaświadczenie. Przyszło pocztą -ale to już prawie rok
> temu.... ;)
Zaswiadczenie to sobie moga. Zaswiadczenie to jest co najwyzej oswiadczenie
woli jednej ze stron, by stalo sie to aneksem do umowy, wymagane jest
zgodne oswiadczenie woli drugiej strony.
--
Krzysztof Halasa, B*FH