eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta - wynika z raportu UOKiK
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 62

  • 51. Data: 2003-10-08 18:15:00
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:

    > Co to znaczy "wyodrebniona" czesc BGBP? To nie byla (jedna) spolka
    > akcyjna?

    Była, ale to nie ma znaczenia. Fakt, proste to nie jest, ale można wyodrębnić
    część przedsiębiorstwa.

    W jaki sposob zostalo to podzielone, i jak zostaly podzielone
    > zobowiazania?

    Nie wiem jak to dokładnie zostało zrobione. Ja się opieram na dostępnych
    informacjach, a tych strasznie mało jest.

    > Bo to nie jest takie proste, wziac i podzielic.

    Nie mniej jednak jakos to zrobili ;)

    > Na pierwszy rzut oka wyglada, ze byc moze klienci Inteligo moga swoje
    > roszczenia kierowac do PKOBP (zamiast do BGBP), ale jakby im sie
    > odwidzialo, to mogliby sie zwrocic rowniez do BGBP (cos jakby solidarna
    > odpowiedzialnosc, ale to jednak cos innego).

    Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.


  • 52. Data: 2003-10-08 18:18:37
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:
    > > I niepotrzebnie zacytowales. Takim cytatem wprowadzasz tylko zbyteczne
    > > zamieszanie. Proponuje zbadac sprade do konca i wtedy napisac jak to sie
    > > odbywa, a nie opirac sie na bardzo uproszczonych i nieprecyzyjnych
    > > informacjach :).

    Potwierdzam. Maciej ma rację - przelewy 'chodza' tylko w godzinach sesji, ale
    _nie_ida_ przez KIR. Podobnie z przelewami z BRE do mB/multi.

    > Ale nieważne, ciekawi mnie dlaczego to nie może iść online...

    A nie pomyślałeś, że to _celowo_ jest tak zrobione ? ;)


  • 53. Data: 2003-10-08 19:38:58
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m37k3fy7a2.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > Domyslam sie, ze licza na to, ze straty beda duzo nizsze niz koszty
    > pocztowe. No bo komu przyjdzie do glowy "awanturowac sie" o zmiane
    > numerow rachunkow albo o to, ze zamiast banku o sredniej kondycji
    > finansowej bedzie PKOBP.

    Taaa, Ameryki nie odkryłeś. :-)

    W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
    mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
    bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
    najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)

    A nie wierzę, żeby ich to tak dużo kosztowało. Mogli się raz poświęcić i
    podesłać zmianę umowy i nowy numer rachunku...

    Tylko faktycznie zastanawia mnie, czy oni mogli tak zrobić, jak zrobili...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 54. Data: 2003-10-08 19:41:03
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:bm1ke1$ae8$1@news.onet.pl...

    > Potwierdzam. Maciej ma rację - przelewy 'chodza' tylko w godzinach sesji,
    ale
    > _nie_ida_ przez KIR. Podobnie z przelewami z BRE do mB/multi.

    Dzięki za potwierdzenie. Chociaż powtarzam - nie negowałem tego.

    > > Ale nieważne, ciekawi mnie dlaczego to nie może iść online...
    >
    > A nie pomyślałeś, że to _celowo_ jest tak zrobione ? ;)

    Niezbyt rozumiem motywów takiego działania...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 55. Data: 2003-10-08 19:42:49
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:bm1k77$9ru$1@news.onet.pl...

    > Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.

    fakju mówi o tym, gdy nie wyrazisz zgody.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 56. Data: 2003-10-08 20:29:24
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
    > W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
    > mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
    > bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
    > najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)

    Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami ...
    pkobp ;)


  • 57. Data: 2003-10-08 20:41:18
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:bm1sdu$326$1@news.onet.pl...

    > Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami
    ...
    > pkobp ;)

    Jaśniej proszę. Dużo jaśniej. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara


  • 58. Data: 2003-10-08 21:07:58
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
    > Jaśniej proszę. Dużo jaśniej. :-)

    Chciałem nową umowę (ew. aneks) po przejeciu przez pkobp (zadzwoniłem na
    infolinie). Po paru dniach oddzwonili i powiedzieli ze nie ma takiej możliwości,
    lecz zaproponowali zaświadczenie. Przyszło pocztą -ale to już prawie rok
    temu.... ;)


  • 59. Data: 2003-10-09 15:50:35
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > > Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.
    >
    > fakju mówi o tym, gdy nie wyrazisz zgody.

    Jesli ktos wyrazi zgode, to sprawa jest prosta - umowa zostala zmieniona,
    a dokladnie jedna ze stron zostala wymieniona na kogos innego (na PKOBP
    dokladnie).

    Tyle ze takie "wyrazenie zgody" wymaga formy pisemnej pod rygorem
    niewaznosci chyba?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH


  • 60. Data: 2003-10-09 15:52:07
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> writes:

    > Chciałem nową umowę (ew. aneks) po przejeciu przez pkobp (zadzwoniłem na
    > infolinie). Po paru dniach oddzwonili i powiedzieli ze nie ma takiej
    > możliwości,
    > lecz zaproponowali zaświadczenie. Przyszło pocztą -ale to już prawie rok
    > temu.... ;)

    Zaswiadczenie to sobie moga. Zaswiadczenie to jest co najwyzej oswiadczenie
    woli jednej ze stron, by stalo sie to aneksem do umowy, wymagane jest
    zgodne oswiadczenie woli drugiej strony.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1