  • 51. Data: 2003-10-08 18:15:00
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało przyjazne dla klienta
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisał:

    > Co to znaczy "wyodrebniona" czesc BGBP? To nie byla (jedna) spolka
    > akcyjna?

    Była, ale to nie ma znaczenia. Fakt, proste to nie jest, ale można wyodrębnić
    część przedsiębiorstwa.

    W jaki sposob zostalo to podzielone, i jak zostaly podzielone
    > zobowiazania?

    Nie wiem jak to dokładnie zostało zrobione. Ja się opieram na dostępnych
    informacjach, a tych strasznie mało jest.

    > Bo to nie jest takie proste, wziac i podzielic.

    Nie mniej jednak jakos to zrobili ;)

    > Na pierwszy rzut oka wyglada, ze byc moze klienci Inteligo moga swoje
    > roszczenia kierowac do PKOBP (zamiast do BGBP), ale jakby im sie
    > odwidzialo, to mogliby sie zwrocic rowniez do BGBP (cos jakby solidarna
    > odpowiedzialnosc, ale to jednak cos innego).

    Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.

  • 52. Data: 2003-10-08 18:18:37
    Temat: Re: [pr] Banki są drogie, a niektóre mało
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:

> [...]

    Potwierdzam. Maciej ma rację - przelewy 'chodza' tylko w godzinach sesji, ale
    _nie_ida_ przez KIR. Podobnie z przelewami z BRE do mB/multi.

    > Ale nieważne, ciekawi mnie dlaczego to nie może iść online...

    A nie pomyślałeś, że to _celowo_ jest tak zrobione ? ;)

  • 53. Data: 2003-10-08 19:38:58
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Domyslam sie, ze licza na to, ze straty beda duzo nizsze niz koszty
    > pocztowe. No bo komu przyjdzie do glowy "awanturowac sie" o zmiane
    > numerow rachunkow albo o to, ze zamiast banku o sredniej kondycji
    > finansowej bedzie PKOBP.

    Taaa, Ameryki nie odkryłeś. :-)

    W każdym razie ja zdecydowanie lepiej bym się czuł korzystając z inteligo i
    mając te zmiany na papierze. Bo teraz tą umowę to ja mogę sobie [whatever],
    bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
    najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)

    A nie wierzę, żeby ich to tak dużo kosztowało. Mogli się raz poświęcić i
    podesłać zmianę umowy i nowy numer rachunku...

    Tylko faktycznie zastanawia mnie, czy oni mogli tak zrobić, jak zrobili...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 54. Data: 2003-10-08 19:41:03
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam. Maciej ma rację - przelewy 'chodza' tylko w godzinach sesji,
    ale
    > _nie_ida_ przez KIR. Podobnie z przelewami z BRE do mB/multi.

    Dzięki za potwierdzenie. Chociaż powtarzam - nie negowałem tego.

    > A nie pomyślałeś, że to _celowo_ jest tak zrobione ? ;)

    Niezbyt rozumiem motywów takiego działania...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 55. Data: 2003-10-08 19:42:49
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Przecież jest o tym w faq'u, ze odpowiedzialnosc ponosi tez BGB.

    fakju mówi o tym, gdy nie wyrazisz zgody.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 56. Data: 2003-10-08 20:29:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    > bo więcej w niej rzeczy nieaktualnych, niż aktualnych. W tym dwie
    > najważniejsze - bank prowadzący i numer rachunku. :-)

    Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami ...
    pkobp ;)

  • 57. Data: 2003-10-08 20:41:18
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Hyhy, ja tam mam zaświadczenie o zmianie numeru rachunku, z pieczątkami
    > pkobp ;)

    Jaśniej proszę. Dużo jaśniej. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 58. Data: 2003-10-08 21:07:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał:
    > Jaśniej proszę. Dużo jaśniej. :-)

    Chciałem nową umowę (ew. aneks) po przejeciu przez pkobp (zadzwoniłem na
    infolinie). Po paru dniach oddzwonili i powiedzieli ze nie ma takiej możliwości,
    lecz zaproponowali zaświadczenie. Przyszło pocztą -ale to już prawie rok
    temu.... ;)

  • 59. Data: 2003-10-09 15:50:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> writes:

    > fakju mówi o tym, gdy nie wyrazisz zgody.

    Jesli ktos wyrazi zgode, to sprawa jest prosta - umowa zostala zmieniona,
    a dokladnie jedna ze stron zostala wymieniona na kogos innego (na PKOBP
    dokladnie).

    Tyle ze takie "wyrazenie zgody" wymaga formy pisemnej pod rygorem
    niewaznosci chyba?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 60. Data: 2003-10-09 15:52:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Witek" <w...@p...onet.fi> writes:

> [...]
    > możliwości,
    > lecz zaproponowali zaświadczenie. Przyszło pocztą -ale to już prawie rok

    Zaswiadczenie to sobie moga. Zaswiadczenie to jest co najwyzej oswiadczenie
    woli jednej ze stron, by stalo sie to aneksem do umowy, wymagane jest
    zgodne oswiadczenie woli drugiej strony.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH