eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprezentacja nadawcy przelewu będącego współposiadaczem rachunku w mBanku i w innych bankach › prezentacja nadawcy przelewu będącego współposiadaczem rachunku w mBanku i w innych bankach
  • Data: 2013-05-14 12:53:05
    Temat: prezentacja nadawcy przelewu będącego współposiadaczem rachunku w mBanku i w innych bankach
    Od: Sebastian <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiedyś miałem przykrą niespodziankę, gdy zapłaciłem podatek PIT z rachunku wspólnego
    Millenium (jestem drugim współposiadaczem) byłem wzywany do US, składałem
    wyjaśnienia, kupa zmarnowanego czasu.

    od tej pory wiem, że nie każdy bank prezentuje obydwu współposiadaczy.

    w mBanku przelewy _podatkowe_ są spoko, bo można wpisać z palca kto płaci

    interesuje mnie jednak, jak jest z przelewem zwykłym, bo przymierzam dopisać
    współposiadaczkę rachunku.

    pytanie 1: jeśli do internetowego kanału dostępu zaloguje się i zleci przelew
    współposiadacz konta który na umowie figuruje jako drugi, to czyje dane zobaczy
    odbiorca przelewu:
    1) tylko drugiego współposiadacza (bo on płacił)
    2) tylko pierwszego współposiadacza (bo on zawsze jest prezentowany)
    3) obydwojga współposiadaczy

    pytanie 2: w jakich bankach (innych niż mBank) widać będzie tylko drugiego
    współposiadacza?

    pytanie 3: w jakich bankach (innych niż mBank) widać będzie tylko pierwszego
    współposiadacza?

    pytanie 4: w jakich bankach (innych niż mBank) widać będzie oboje współposiadaczy?