  • 11. Data: 2006-10-17 13:46:52
    Temat: Re: prog podatkowy
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    nie mam innych dochodow oprocz renty..

  • 12. Data: 2006-10-17 20:01:09
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    wogole to jest bezprawie zeby renta byla opodatkowa....

  • 13. Data: 2006-10-17 21:58:19
    Od: wombi <w...@n...pl>

    bartek napisał(a):
    > wogole to jest bezprawie zeby renta byla opodatkowa....

    1.Co do powyższej wypowiedzi to na .polityka.
    2.Co do tego jakie są ulgi, co możesz odliczać od podatku, komu
    przysługuje renta itd. to na .podatki i .prawo.
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2006-10-18 08:25:00
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    > wogole to jest bezprawie zeby renta byla opodatkowa....

    Bezprawie to jest zeby nic nie robiac dostawac wiecej niz 95%
    spoleczenstwa zarabia pracujac.
    I dziwic sie ze sa wysokie podatki, ZUSy i inne badziewie i jeszcze
    dziura budzetowa.

  • 15. Data: 2006-10-18 10:41:58
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    Nie dostaje tego za darmo
    wolalbym miec ojca niz ta kase.....
    a takie podejscie jak ty to maja ........

  • 16. Data: 2006-10-18 21:06:52
    Od: Sierp <s...@n...net>

    Andrzej napisał(a):
    > I dziwic sie ze sa wysokie podatki, ZUSy i inne badziewie i jeszcze
    > dziura budzetowa.

    akurat wysokie podatki, ZUSy i inne badziewia to nie wina wysokich
    rent/emerytur, a zarzut jest bardzo..hmm... ciekawy :/

    Sierp

  • 17. Data: 2006-10-19 08:18:22
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

    > akurat wysokie podatki, ZUSy i inne badziewia to nie wina wysokich
    > rent/emerytur, a zarzut jest bardzo..hmm... ciekawy :/

    Tak, a czego to jest wina? Zobacz sobie strukture wydatków budżetu,
    wtedy porozmawiamy.

  • 18. Data: 2006-10-19 09:00:19
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Tak, a czego to jest wina? Zobacz sobie strukture wydatków budżetu,
    > wtedy porozmawiamy.

    - nadmiernej liczby swiadczeniobiorcow (to w przypadku rent chorobowych -
    mamy najwyzszy w Europie wskaznik niezdolnych do pracy...;-)
    - starzenia sie spoleczenstwa (za dlugo zyjemy...;-)
    - nadmiernej liczby "wczesniejszych emerytur"

    ILOSC odbiorcow a nie wysokosc swiadczen, ktore sa czesto glodowe jest
    przyczyna.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 19. Data: 2006-10-19 09:18:43
    Od: "Andrzej" <a...@p...fm>

> [...]
    > - nadmiernej liczby "wczesniejszych emerytur"
    >
    > ILOSC odbiorcow a nie wysokosc swiadczen, ktore sa czesto glodowe jest

    Heh, zgadzam sie z Taba w 100%, ogolnie o to mi chodzilo,
    choc faktycznie moze mylnie wyszlo ze o wysokosc swiadczen.