  • 11. Data: 2009-11-03 06:35:51
    Temat: Re: proponuje od razu
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "vanbasten" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:hcode1$ogj$1@inews.gazeta.pl...

    > nakresliles jedynie prawdopodobna przyczyne zwloki... dopoki wiec one nie
    > beda
    > straszyc na jakichs tam alejach... laik jestem z topografii stolicy... to
    > nie
    > widze problemu...

    Nie alejach, pół balona to średnie mieszkanie w sypialnianym kołchozie.
    A przyczyna tak, prawdopodobna, nie mam pojęcia dlaczego konkretnie to
    odłożyli bo o pierwszych przymiarkach słyszałem już 10 lat temu, jak nie
    lepiej.
    Poza tym znowy by trzeba było z tego wyłączyć rolników.
    Może to druga z przyczyn.

    > co do slusznosci tej czy innej daniny... a kto dba jak sie
    > to zwie... kieszen ta sama... byle figurka sie zgadzala... ale ona cos nie
    > wykazuje checi... ja bynajmniej pozbylem sie zludzen...

    Hehehe zgadza się, to tylko moje osobiste przekonanie, natomiast co wymyśli
    machina urzędnicza to jest nieprzewidywalne.
    Jeśli oni potrafia głosować wiekszością nad 'prawdą', to wszystko jest
    możliwe.

    BTW Ktoś tu pisał o karmieniu polityków i upychaniu rodzin na podchorążych.
    To śmieszne do bólu jajek, gdzie tu skala problemu?
    No niestety, ale problem lezy gdzie indziej.
    Ilość urzędników w Polsce (sic!) - i proponuje przesledzić jej wykres od
    1989.
    Słyszałem ciekawe wytłumaczenie: że "w związku z komputeryzacją" :)))

    Tu właśnie siedzi całe towarzystwo z zagwarantowaną praktycznie
    niezwalnialnością, bez odpowiedzialności urzędniczej, z normalną emeryturą.

    Ale to wszyscy wiedzą, wygodniej dla udowodnienia swoich tez robic prasówki
    w postaci pięciu cytatów wyrwanych z paru gazet i ustawionych pod tezę, w
    tym jeszcze takich cytatów z wnioskami, gdzie wnioski z cytatu ubliżają homo
    spaiens z naciskiem na sapiens.

  • 12. Data: 2009-11-03 08:01:32
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

    > Ilość urzędników w Polsce

    W tej chwili ~500 tysięcy ludzi. Z prawem do głosu. Nie znam człowieka,
    który by głosował by mu zlikwidowano miejsce pracy. Tak jak nie ma szans
    byśmy przestali się zadłużać tak nie ma szans by liczba urzędników zaczęła
    spadać.

  • 13. Data: 2009-11-03 08:45:57
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > byśmy przestali się zadłużać tak nie ma szans by liczba urzędników zaczęła

    Ta, opisuje stan faktyczny skąd pewne sprawy się biorą bo skala bredni jest
    niezmierna.