  • Data: 2009-11-03 06:54:52
    Temat: proszę o wskazanie banku z expresowym eliksirem
    Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    tzn. takiego który
    1) _zawsze_ wysyła przelewy _najbliższą_ sesją
    nie przetrzymując ani małych ani dużych kwot

    2) i który ma ostatnią sesje o sensownej porze.
    tzn. nie np. o 8:00 czy 10:00 ale
    np. 15:30 (ideał) albo 14:15 lub 14:00 (spoko)

    przede wszystkim chodzi mi o pkt 1) bo ten 2)
    to wygooglowałbym a potem obdzwonił wybrane banki
    w celu potwierdzenia aktualności takich informacji

    no i druga kwestia: w rankingu "ekspresowości" mógłby
    bez doprecyzowania wygrać bank który przelewy zlecone
    o 10:01 wykona po 24h "najbliższą" sesją o 10:00 ale
    wiadomo że mi chodzi o to aby przelewy docierały w ten
    sam dzień.

    Stąd (gdyby nawet taki CUD w bankowości się ujawnił :P)
    nic mi nie da sesja wychodząca o 21:37 bo i tak
    odbiorca zaksięguje ją około południa dnia następnego.

    Granicą odbieralności jest chyba 15:30 bo ledwo ledwo
    łapie sie na przychodzące 17:30 lub 18:00 u odbiorcy.
    ===
    pytam o to, bo skłonił mnie do zastanowienia
    wątek pt. "polbank jest ****" (nazwijmy to ladnie
    denerwujący), w którym inwestor wyrażał poirytowanie
    przetrzymaniem przez bank przelewu za akcje PGE
    proszę NIE POWTARZAJMY tego co tam powiedziano
    że umowa nie mówi "najbliższą" sesją, że bank
    owszem, zawiódł klienta ale nie złamał przepisu
    prawa itd. itp. mnie interesuje praktyka: kto wykona
    usługę szybko i prawie od ręki, jak się nazywa taki bank?