  • 1. Data: 2004-07-29 09:26:28
    Temat: przelew do niemiec
    Od: "Daniel Konradczuk" <h...@p...pl>

    Witam,

    Mam maly problem a mianowicie musze zrobic pare przelewow do niemiec ale
    jest dosc duza prowizja niestety w citibanku np 20zl + koszty banku do
    ktorego przelewam.

    I pomyslalem czy nie ma takiego banku ktory ma cala filie w europie jakis
    internetowy czy cos takiego zeby to wyszlo taniej ?

    Dziekuje serdecznie za sugestje i pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-07-29 09:33:49
    Temat: Re: przelew do niemiec
    Od: "wiygN" <w...@p...onet.pl>

    Najtaniej to wyjdzie chyba Eurotransfer w PKO BP.
    Całość kosztów zryczałtowana 45zł przy małej kwocie przelewu.

    wiygN

  • 3. Data: 2004-07-29 17:51:23
    Od: Tomek <t...@p...fm>

    wiygN wrote:

    > Najtaniej to wyjdzie chyba Eurotransfer w PKO BP.
    > Cało?ć kosztów zryczałtowana 45zł przy małej kwocie przelewu.
    >
    > wiygN

    Hmmm...
    Ja robiłem do tej pory w PekAoS.A. ale obecnie mogą tylko posiadacze
    rachunków...
    Sprawdź ofertę banków w których masz konta - zazqwyczaj wychodzi taniej,
    ale nie jest to reguła.

    Nigdy nie rób w BPH - kosmiczne stawki.
    Ja robię w BZWBK nie b.tanio, ale znośnie.