  • 1. Data: 2008-03-02 20:48:59
    Temat: przelew na konto walutowe w mBanku
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Jak dokonac najtaniej przelewu CHF na emaxa w mBanku?
    Nie chcialbym przy tym otwierac rachunkow w innych bankach, bo to za duzo
    zachodu a i tak bym z tego konta w ogole nie korzystal.

    --
    jimmij

  • 2. Data: 2008-03-02 21:10:41
    Temat: Re: przelew na konto walutowe w mBanku
    Od: " fotech" <e...@g...pl>

    > Jak dokonac najtaniej przelewu CHF na emaxa w mBanku?
    > Nie chcialbym przy tym otwierac rachunkow w innych bankach, bo to za duzo
    > zachodu a i tak bym z tego konta w ogole nie korzystal.

    Najtaniej przelewu? z czego chcesz przelac? jak masz na jakims koncie te
    pieniadze, to przelac z niego mozesz wg stawek banku, jaki prowadzi to
    konto.
    Jesli Ci chodzi o wplate gotowki, którą masz w ręce, to niestety tanio sie
    nie da, bo jak wiesz mbank nie ma kas. Najtaniej to jednak otworzyc
    bezplatne konto w innym banku w tej walucie i tam trzymac, ewentualnie
    wplacic tam, i przelac do mbanku, choc to bez sensu jest. Bezplatne konta w
    walucie sa np w Citi, ING - lokacyjne.
    Chyba, ze Ci chodzilo o cos calkiem innego?

  • 3. Data: 2008-03-02 21:26:44
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    " fotech" <e...@g...pl> wrote:

    > Najtaniej przelewu?

    Sorry, napisalem co innego napisalem, a o czym innym myslalem...
    Chodzi mi *wplate*, nie przelew. Mam troche CHF w lapie i musze cos z
    nimi zrobic, bo zle mi sie spi trzymajac je pod poduszka ;)

    OK, dzieki.

    --
    jimmij

  • 4. Data: 2008-03-02 21:53:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Sorry, napisalem co innego napisalem, a o czym innym myslalem...
    > Chodzi mi *wplate*, nie przelew. Mam troche CHF w lapie i musze cos z
    > nimi zrobic, bo zle mi sie spi trzymajac je pod poduszka ;)

    Tak ale konta w CHF raczej sa rzadkoscia, no raczej te duze banki prowadza
    konta w tej walucie typu PKOBP, BZWBK, musisz sam popatrzec po stronach
    bankow, ING nie prowadzi rach w tej walucie. Generalnie oproc. bliskie 0%.
    Niestety ta waluta nie jest u nas powszechna do operacji gotowkowych.
    Praktycznie bez problemu otworzych konta w USD,EUR a teraz coraz
    powszechniej w GBP (ze wzgledu na Polakow pracujacych w UK)

  • 5. Data: 2008-03-02 21:56:00
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jj> napisał w wiadomości

    > Sorry, napisalem co innego napisalem, a o czym innym myslalem...
    > Chodzi mi *wplate*, nie przelew. Mam troche CHF w lapie i musze cos z
    > nimi zrobic, bo zle mi sie spi trzymajac je pod poduszka ;)

    Ja Ci mogę wplacić za 15 CHF przy użyciu przelewu, za jakies 2 tygodnia, jak
    jesteś z okolic KRK.

    marekz

  • 6. Data: 2008-03-02 21:57:01
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    > Sorry, napisalem co innego napisalem, a o czym innym myslalem...
    > Chodzi mi *wplate*, nie przelew. Mam troche CHF w lapie i musze cos z
    > nimi zrobic, bo zle mi sie spi trzymajac je pod poduszka ;)

    Ja Ci mogę wplacić za 15 CHF przy użyciu przelewu, za jakieś 2 tygodnie, jak
    jesteś z okolic KRK.

    marekz

  • 7. Data: 2008-03-02 23:57:49
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 02 Mar 2008 22:26:44 +0100, jimmij napisał(a):

    > Sorry, napisalem co innego napisalem, a o czym innym myslalem...
    > Chodzi mi *wplate*, nie przelew. Mam troche CHF w lapie i musze cos z
    > nimi zrobic, bo zle mi sie spi trzymajac je pod poduszka ;)

    A zastanawiałeś się, jak te pieniądze potem stamtąd wyjmiesz?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 8. Data: 2008-03-03 15:57:32
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > A zastanawiałeś się, jak te pieniądze potem stamtąd wyjmiesz?

    Nie bede ich potrzebowal w najblizszym czasie, a w ciagu roku
    prawdopodobnie mBank zacznie wydawac karty walutowe.

    --
    jimmij

  • 9. Data: 2008-03-03 21:56:43
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    /.../
    > a w ciagu roku
    > prawdopodobnie mBank zacznie wydawac karty walutowe.

    Skąd ta wiadomość?

  • 10. Data: 2008-03-04 12:59:37
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "kashmiri" <k...@i...pl> wrote: