  • 11. Data: 2008-03-04 19:15:07
    Temat: Re: przelew na konto walutowe w mBanku
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 04 Mar 2008 13:59:37 +0100, jimmij wrote:

    > Z forum mBanku.

    Ostatnio na ichnim forum pracownicy mBanku twierdzili, że mBank i MultiBank
    to niezależne banki.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 12. Data: 2008-03-04 21:04:04
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

    > Ostatnio na ichnim forum pracownicy mBanku twierdzili, że mBank i MultiBank
    > to niezależne banki.

    Niekompetencja pracownikow mBanku nie jest dla mnie niczym nowym.
    Nie zmienia to jednak faktu, że pracują nad kartami walutowymi (a
    przynajmniej tak twierdzą).

    --
    jimmij