  • 11. Data: 2002-10-10 13:00:03
    Temat: Odp: przelew z Lukasa do Lukasa - jak długo idzie ?
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    Użytkownik RobertS <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@g...pl...

    > to przelej z mbanku do multi i zobacz ile leci
    > a to przeciez ten sam bank

    Teoretycznie jest to ten sam bank, ale mają różne nr rozliczeniowe, wiec jest to
    bank zewnetrzny

  • 12. Data: 2002-10-10 15:19:09
    Temat: Re: przelew z Lukasa do Lukasa - jak długo idzie ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 10 Oct 2002 11:58:12 +0200), RobertS
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >to przelej z mbanku do multi i zobacz ile leci
    >a to przeciez ten sam bank

    A kto Ci takich gupot naopowiadał? _ten_sam_właściciel_ ale nie bank!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 13. Data: 2002-10-12 13:48:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 10 Oct 2002 17:19:09 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >A kto Ci takich gupot naopowiadał? _ten_sam_właściciel_ ale nie bank!

    Formalnie so ta rozne jednostki tego samego banku.
    Oczywiscie przelewy miedzy roznymi oddzialami jednego banku wcale nie
    musza byc online.
    Natomiast tutaj rozmawiamy o przelewach wewnetrznych w ramach jednej
    jednostki banku.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 14. Data: 2002-10-12 17:05:15
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 12 Oct 2002 15:48:01 +0200), Wojtek
    Frabinski <w...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Formalnie so ta rozne jednostki tego samego banku.
    >Oczywiscie przelewy miedzy roznymi oddzialami jednego banku wcale nie
    >musza byc online.

    Ponieważ są różne systemy informatyczne, to zapewne jest to nawet
    trudne... Możliwe, że nawet serwery są umieszczone w innych miejscach,
    więc też i taki przelew wywołałby trochę problemów.

    >Natomiast tutaj rozmawiamy o przelewach wewnetrznych w ramach jednej
    >jednostki banku.

    No więc właśnie.

  • 15. Data: 2002-10-14 10:36:26
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

    > A kto Ci takich gupot naopowiadał? _ten_sam_właściciel_ ale nie bank!
    jeden i drugi to bre bank
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 16. Data: 2002-10-14 10:48:53
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Wojtek Frabinski napisał(a):

    > Oczywiscie przelewy miedzy roznymi oddzialami jednego banku wcale nie
    > musza byc online.
    zgadza sie

    > Natomiast tutaj rozmawiamy o przelewach wewnetrznych w ramach jednej
    > jednostki banku.
    nie, w temacie jest "przelew z lukasa do lukasa"
    poniewaz miroslaw choromanski podal jako przyklad mbank i multi
    to ja podalem (b. tendencyjnie) przyklad przelewu pomiedzy nimi,
    ktory idzie przez kir

  • 17. Data: 2002-10-18 08:00:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Mon, 14 Oct 2002 12:36:26 +0200), RobertS
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >jeden i drugi to bre bank

    Nie. Jeden i drugi jest własnością Bre. Podobnie jak Inteligo jest
    własnością obecnie PKOBPSA, a kiedyś BGBP. Są to oddzielne technicznie
    jednostki i wydaje mi się, że przelewy pomiędzy nimi OnLine wymagały
    by skomplikowania systemu informatycznego, co zwiększyło by
    niepotrzebnie koszty, zwłaszcza, że np. w porównaniu z takim Inteligo
    i tak oferują lepsze rozwiązanie, bo Inteligo przelewy w ramach
    Inteligo nie pcha co prawda przez KIR, ale robi w momencie sesji[1],
    więc czasowo wychodzi na prawie to samo.

    Mówiąc o przelewach OnLine w mBanku/MultiBanku Mirek mial na myśli
    przelew w ramach wnętrza jednego lub drugiego...

  • 18. Data: 2002-10-18 13:51:44
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Tristan Alder napisał(a):

> [...]
    > Inteligo nie pcha co prawda przez KIR, ale robi w momencie sesji[1],
    > więc czasowo wychodzi na prawie to samo.
    ja pisalem o tym ze mbank i multi to ten sam bank (bre), a ty teraz
    w odpowiedzi o "oddzielnych technologicznie jednostkach"

    > Mówiąc o przelewach OnLine w mBanku/MultiBanku Mirek mial na myśli
    > przelew w ramach wnętrza jednego lub drugiego...
    juz pisalem ze moja odpowiedz byla tendencyjna,
    do kazdego banku o cos mozna sie przyczepic

  • 19. Data: 2002-10-18 17:57:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 18 Oct 2002 15:51:44 +0200), RobertS
    <r...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >ja pisalem o tym ze mbank i multi to ten sam bank (bre), a ty teraz
    >w odpowiedzi o "oddzielnych technologicznie jednostkach"

    Bo na przelewy OnLine to ma znaczenie, a nie właściciel.

    >juz pisalem ze moja odpowiedz byla tendencyjna,
    >do kazdego banku o cos mozna sie przyczepic

    Owszem. Do Multi i mBanku też. Ale o coś rozsądnego, a nie brak
    przelewów OnLine pomiedzy tymi dwoma bankami.

  • 20. Data: 2002-10-19 06:15:09
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 18 Oct 2002 10:00:55 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie. Jeden i drugi jest własnością Bre.

    Jeszcze Ci powtarzam. Jeden i drugi jest CZEŚCIĄ BRE.

    Tyle w kwestii formalnej. A sprawy techniczne to juz inna dzialka