  • 21. Data: 2002-10-19 11:14:48
    Temat: Re: przelew z Lukasa do Lukasa - jak długo idzie ?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 19 Oct 2002 08:15:09 +0200), Wojtek
    Frabinski <w...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Jeszcze Ci powtarzam. Jeden i drugi jest CZEŚCIĄ BRE.

    Prawną. NIE TECHNICZNĄ!

    >Tyle w kwestii formalnej. A sprawy techniczne to juz inna dzialka

    Nie inna. W przypadku przelewów OnLine jest to kwestia techniczna nie
    prawna. Równie dobrze przelew z mBanku do Inteligo mógłby iść OnLine,
    jeśli tylko technicznie byłoby to realizowalne.

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 22. Data: 2002-10-19 14:40:23
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Tristan Alder <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Prawną. NIE TECHNICZNĄ!

    Rozumiem, ze znasz szczegoly struktury wewnetrznej BRE lepiej niz pracownik
    tej instytucji ?

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|

  • 23. Data: 2002-10-19 20:09:53
    Od: "kto to" <k...@o...pl>

    > Nie inna. W przypadku przelewów OnLine jest to kwestia techniczna nie
    > prawna. Równie dobrze przelew z mBanku do Inteligo mógłby iść OnLine,
    > jeśli tylko technicznie byłoby to realizowalne.

    Raczej prawna, przykład PEKAO SA rozne numery KIR a wszystko buja sie na
    ulomnym online, mam na mysli wplate i sprawdzenie stanu konta, zawsze konto
    (otwarte w Rasowym PEKAO SA) sprawdzalem w oddziale dawnego BDK i obsluga
    otwierala sobie cos na wzor Internet Explorera dopasowanego do ich potrzeb i
    wyswietlalo sie cos podobnego do strony.html z danymi o stanie konta
    Alek