    From: "Pawel Sobczak" <q...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: przelew - za duża kwota
    Date: 19 Mar 2007 08:56:33 -0700

    Cześć,
    dostałem dzisiaj przelew z uczelni opisany w tytule jako stypendium.
    Sęk w tym, że stypendium za podane miesiące było już wcześniej
    wysłane, a także kwota jest ok. 3x wyższa niż zwykle.
    Przelew jest skierowany do mnie - to nie jest pomyłka tylko numeru
    konta, dlatego postanowiłem tutaj napisać (znalezione w google i
    archiwum wyniki dotyczyły przelewów, które docelowo miały trafić do
    innych osób)
    Czy taką dodatkową kwotę mogę zatrzymać dla siebie, jeśli została już
    zaksięgowana?
    pozdrawiam
    Paweł