  • Data: 2004-06-09 00:09:34
    Temat: przelewy za granic
    Od: "Sebastian Swęd" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałbym się dowiedzieć w jakim banku według was najlepiej założyć sobie
    konto walutowe w USD lub jeśli to możliwe od razu w USD i EURO z możliwością
    robienia przelewów za granicę. Oczywiście interesuje mnie jak najtańsze
    konto i jak najtańsze przelewy. Przelewy by były robione do Europy, Ameryki
    i Azji... Sumy by nie były duże raczej myślę, żę maksymalnie 200 USD a
    przewaznie 100.
    pozdrawiam
    Sebastian Swęd

    P.S. Jeśli pytanie było już na grupie kiedyś to przepraszam ale nie mogłem
    go odszukać