  • 31. Data: 2006-08-27 11:03:55
    Temat: Re: przeniesienie karty do innego banku.
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    >        Niestety, ze względu na te osławione niereklamowalne transakcje
    > internetowe ciutkę się Raiffeisena obawiam.

    >        A to normalne, zakładam że reklamacja została/zostanie uwzględniona.
    >
    > p. m.

    Mi też przyznano KK w ramach promocji bez opłaty za wydanie. Ciekawe czy
    pierwszą transakcją jaką zaobaczę będzie 150 PLN z tytułu wydania karty :))))
    W razie co napiszę do nich reklamację.

    Paweł

  • 32. Data: 2006-08-27 13:07:30
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:616b.00000042.44f1732f@newsgate.onet.pl...

    > To weź sobie w Raifim KK Visa Nowa lub MC FIFA World CUP i podaj
    > dane
    > pracodawcy i dochody (u mnie dochodów nikt nie sprawdzał) a jako
    > drugą może być
    > KK Millennium Visa Economic ew. ING.
    > Pamiętaj, że ING i Mille nie chcą żeby podawać im dane dotyczące
    > adresu i
    > kontaktu do pracodawcy a jedynie wysokość Twoich dochodów.

    Ja przenoszac do ING podawalem "miejsce zatrudnienia" (konkretny
    adres)... Oczywiscie nie jest to weryfikowane przy procedurze
    uproszczonej, tzn w moim przypadku nie bylo...

    marekz

  • 33. Data: 2006-08-27 13:26:58
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > adres)... Oczywiscie nie jest to weryfikowane przy procedurze
    > uproszczonej, tzn w moim przypadku nie bylo...

    To dziwne, bo u mnie nawet we wniosku nie było rubryki na podanie danych dot.
    pracodawcy, a tylko info odnośnie dochodów netto oraz formy zatrudnienia. Dawno
    temu składałeś ten wniosek, może ostatnio coś się zmieniło w ING na korzyść :)

    Paweł

  • 34. Data: 2006-08-27 13:36:41
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    >        No byłem, opieprzałem, byłem bardzo przepraszany ale nie wiedzą czemu
    > tyle trwa blablabla...... i co mi z tego przepraszania:)

    >        tak, to wiem że trzeba pamiętać. Ale najpierw muszę mieć co
    aktywować :)

    > p. m.

    Millennium tak ma, że często przy przenoszeniu KK z innych banków i po
    pozytywnej decyzji "zapominają" o tym fakcie poinformować klienta. Ja czekałem
    ponad 3 tygodnie na decyzję, a miała być w ciągu kilku dni.
    Poszedłem więc do oddziału i zapytałem się co się dzieje z tym wnioskiem.
    Odpowiedź była szybka: został pozytywnie rozpatrzony, a mnie "poinformowano o
    tym telefonicznie". Oczywiście nikt do mnie nie dzwonił i jak poprosiłem, żeby
    podali kiedy i na jaki numer dzwonili to akurat nie było tego w systemie :)
    Poza tą małą wpadką współpraca układa mi się z nimi całkiem dobrze a ze swojej
    KK VS jestem zadowolony.

    Paweł

  • 35. Data: 2006-08-27 13:45:14
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Naprawdę Mille nie pyta o dochody przy przenoszeniu karty?
    >
    > A wymagają podania danych pracodawcy?

    Ode mnie w maju b.r. nie chcieli danych pracodawcy, jedynie podania dochodów
    netto. Więc im podałem :)

    Paweł

  • 36. Data: 2006-08-27 13:47:49
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

    > Ubezpieczenie KK w ING jest w ramach standardowej opłaty? Bo nie widzę
    > tego w cenniku...

    Tak, w ramach opłaty rocznej 80 PLN za zwykłą Visę lub MC masz
    ubezpieczenie "Pakiet Bezpieczny": http://www3.ingbank.pl/u235/navi/32991

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 37. Data: 2006-08-27 18:49:34
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Paweł" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:616b.00000073.44f19da1@newsgate.onet.pl...

> [...]
    > zatrudnienia. Dawno
    > temu składałeś ten wniosek, może ostatnio coś się zmieniło w ING

    10 marca 2006. Ja nic nie wypelnialem, wypelnial konsultant i
    pamietam, ze padlo pytanie o adres "miejsca zatrudnienia".

    marekz

  • 38. Data: 2006-08-27 18:50:45
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Wynoszę się z Multi, ale ciężko to będzie zrobić jeżeli obsługa w oddziale
    > będzie święcie przekonana że coś takiego jak przeniesienie KK na podstawie
    > wyciągów nie istnieje u nich w przyrodzie.

    przenosilem kk z Multi do ING i nie bylo z tym wiekszych problemow,
    oczywiscie zaswiadczenia o zarobkach nie musialem pokazywac, wystarczyly
    3 ostatnie wyciagi z rachunku poprzedniej karty

    pozdr.
    RobertS

  • 39. Data: 2006-08-27 19:14:07
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > 10 marca 2006. Ja nic nie wypelnialem, wypelnial konsultant i
    > pamietam, ze padlo pytanie o adres "miejsca zatrudnienia".

    Ja wypełniałem wniosek 23.08.2006 i nikt się mnie o adres pracodawcy nawet nie
    próbował pytać. Może od marca b.r. zmienili formularz, bo uznali, że ta
    informacja właściwie nie jest im potrzebna przy przenoszeniu KK :)))))

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 40. Data: 2006-08-27 20:42:41
    Od: m...@g...com

    RobertS wrote:

    > przenosilem kk z Multi do ING i nie bylo z tym wiekszych problemow,
    > oczywiscie zaswiadczenia o zarobkach nie musialem pokazywac, wystarczyly
    > 3 ostatnie wyciagi z rachunku poprzedniej karty

    Ok, to teraz jeszcze dodatkowe pytanie. Czy z takimi przenosinami wiąże się
    coś fajnego, np. zwolnienie z opłaty za wydanie karty za pierwszy rok.

    Bo oczywiście nie chcę przenosić dla sportu, tylko chcę mieć darmową
    kartę :).

    I czy coś takiego w ING występuje dla limitu kredytowego?

    p. m.