  • 41. Data: 2006-08-27 20:46:31
    Temat: Re: przeniesienie karty do innego banku.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    m...@g...com napisał(a):

    > Ok, to teraz jeszcze dodatkowe pytanie. Czy z takimi przenosinami wiąże się
    > coś fajnego, np. zwolnienie z opłaty za wydanie karty za pierwszy rok.
    >
    > Bo oczywiście nie chcę przenosić dla sportu, tylko chcę mieć darmową
    > kartę :).

    Z tego co wiem, obowiązują standardowe zasady opisane w TOiP - w
    zależności od obrotów przez jakiś tam czas od podpisania umowy opłata
    albo jest anulowana, albo nie. W sumie mądry pomysł - wiele banków
    dorobiło się procedury zwracania klientom opłaty za kartę na kolejne
    lata, jeżeli wykonują operacji na odpowiednią kwotę. Ale tylko ING
    dorobiło się takiej procedury jeżeli chodzi o PIERWSZY ROK korzystania z
    karty.

  • 42. Data: 2006-08-27 21:16:02
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisał w wiadomości news:ect0b4$it7$1@news.elsat.net.pl...
> [...]

    > kartę na kolejne lata, jeżeli wykonują operacji na odpowiednią
    > kwotę. Ale tylko ING dorobiło się takiej procedury jeżeli chodzi

    1500 zł na srebrnych i 7500 zł na złotej wynosza te limity. 3
    miesiace *od*dnia*zawarcia*umowy, a nie otrzymania czy aktywowania
    karty!

    marekz