  • 1. Data: 2006-01-24 17:22:03
    Temat: przesłanie pieniędzy - Anglia
    Od: "RoBaL" <r...@w...pl>

    Witam

    Poproszono mnie o przesłanie pewnej kwoty pieniędzy (GBP) na konkretny adres
    w Anglii. Do wyboru mam jedna z poniższych możliwości:
    Cheque / Postal Order / International Money Order

    Czy mógłbym się dowiedzieć w jaki sposób tego dokonać lub chociaż gdzie
    szukać wspazówek.

    Poprzez Pocztę Polską jest to niemożliwe i poproszono mnie o zorientowanie
    się w usługach bankowych.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-26 10:48:25
    Temat: Re: przesłanie pieniędzy - Anglia
    Od: "grejt briton" <g...@g...pl>

    RoBaL <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > szukać wspazówek.
    >
    > Poprzez Pocztę Polską jest to niemożliwe i poproszono mnie o zorientowanie

    Czy chodzi o przeslanie na trasie PL->UK?

  • 3. Data: 2006-01-26 17:42:38
    Od: "RoBaL" <r...@w...pl>

    > Czy chodzi o przeslanie na trasie PL->UK?

    tak dokladnie
    na konkretny adres a nie na konto
    tak jak u nas przelewy pocztowe