  • Data: 2009-08-24 19:34:52
    Temat: przestrzegam przed bankiem Inteligo PKO BP
    Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    Kwotę która wpłynęła w piątek na rachunek w pkobp zbyt późno
    by ją przelać do innego banku przelałem na rachunek
    oszczędnościowy Inteligo, kwota ok. 7020zł to odsetki 2,40zł
    za 3 dni, dziś chciałem wypłacić tę kasę i niestety, automat
    domagał sie prowizji 0,4% (ponad 27zł) kłamliwie twierdząc,
    że jest to druga transakcja w miesiacu (ostatnia była w maju)

    złożyłem reklamację konsultant uprzejmie się odniósł do moich
    emocji, wyjaśnił że jest to ewidentny błąd banku i napewno
    bank reklamację uzna i za parę dni odda mi kwote tej prowizji

    z uwagi na powyższą reakcję pracownika banku, mimo że jestem
    nerwowym człowiekiem, tym razem NIE TWIERDZĘ,
    że Inteligo to złodzieje ale przestrzegam przed "błędem technicznym"

    jednakże informuję innych userów, że Inteligo ma problemy
    z naliczaniem prowizji i należy powierzać mu kasę tylko wtedy
    jeżeli zaczekanie z wypłatą 0,4% wpłaconej kwoty nie będzie
    dla kogoś problemem. Jeżeli byłyby to środki potrzebne co do
    grosika należy sceptycznie przemyśleć lokowanie kasy na rachunku
    oszczędnościowym w Inteligo